کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فوتبال ایران و مشکلی به نام «سلفی‌بگیران»

2 شهريور 1398 ساعت 14:56

فوتبال ایران این روز‌ها با معضل سلفی‌بگیران روبرو شده است.


به گزارش جهان نیوز، لیگ برتر فوتبال پس از کش‌وقوس‌های فراوان در نهایت آغاز و بازی‌های هفته اول برگزار شد. در فصل جدید فوتبال باشگاهی ایران سازمان لیگ تصمیم گرفته مثل تمام رقابت‌های فوتبالی بزرگ دنیا مانع تصویربرداری و فیلم‌برداری برخی افراد در میکسدزون ورزشگاه‌ها شود. این قانون جدید از روز پنج‌شنبه و در دیدار افتتاحیه لیگ برتر بین تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی اجرایی شد، اما چند نفری با قانون‌شکنی موفق به فیلم‌برداری شدند.

یکی از مسائل دیگری که در این راستا به معضل این روز‌های فوتبال کشور تبدیل شده، داستان «سلفی‌بگیران» حاضر در نقاط مختلف ورزشگاه‌ها به خصوص در میکسدزون است. نکته جالب اینجاست که تحت هر شرایطی چند سلفی‌بگیر که تعداد آنها هم کم نیست در میکسدزون از بازیکنان تیم‌ها که از فشار بازی خسته هستند درخواست گرفتن عکس می‌کنند و مشخص نیست این افراد با کدام شخص وارد محل کار خبرنگاران و رفت‌وآمد اعضای تیم‌ها می‌شوند.

این وضعیت روز پنج‌شنبه و در بازی پرسپولیس و پارس جنوبی تا جایی پیش رفت که بین دو نیمه مسابقه، چند هوادار به داخل زمین چمن پریدند و با فرشاد احمدزاده و دیگر بازیکنان عکس سلفی گرفت. همچنین تعداد زیادی از افراد متفرقه با حضور در میکسدزون از بازیکنان درخواست سلفی و کار خبرنگاران را مختل می‌کردند.

مشخص نیست این افراد چطور و با چه کسی وارد میکسدزون می‌شوند، کار اصحاب رسانه را مختل می‌کنند و بازیکنان را در اوج خستگی یا شاید ناراحتی با خود می‌کشند تا با آنها عکس بگیرند، اما هر چه که است این مسئله این روز‌ها به یکی از معضلات اصلی فوتبال ایران تبدیل شده و به نظر می‌رسد مسئولان باید با نظارت بیشتری به این موضوع توجه کنند.

  منبع:میزان


کد مطلب: 698935

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/698935/فوتبال-ایران-مشکلی-نام-سلفی-بگیران

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com