پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

نمکدانی که فاطمه عبادی را برنده عصر جدید کرد

شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب: 698907
«فاطمه عبادی» برنده مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» گفت: قصه نقاشی های من از نمکدان آشپزخانه آغاز شد و در این مسیر همسرم بزرگترین حامی و مشوق من بود.
نمکدانی که فاطمه عبادی را برنده عصر جدید کرد
به گزارش جهان نيوز، «فاطمه عبادی» که توانست با کسب ۶ میلیون و ۵۴۴ هزار و ۹۶۴ رأی نفر نخست جشنواره مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» با اجرای احسان علیخانی شود، گفت:

واقعا فکر نمی‌کردم که اول بشوم و از لطف خداوند و مردم واقعا تشکر می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که برنده شدن شما در این برنامه چقدر بر مسیر زندگی شما تاثیر گذاشت؟ اظهارداشت: قطعا مسیرم همان مسیر است، ولی حتما خیلی بهتر و قوی‌تر.

عبادی همچنین درباره انتخاب آثاری که در عصرجدید اجرا کرد و توجهش به مسائل اجتماعی نیز عنوان داشت: من همواره دلم می‌خواهد در بحث معضلات اجتماعی، اتفاقاتی که در اطرافم می‌گذرد و چیزی که در راستای انسانیت و مسیر انسانی باشد، به اندازه خودم سهمی داشته باشم. قبل از عصر جدید هم به مسائل اجتماعی علاقه داشتم و درست است که عصر جدید من را به صورت بداهه به این مسیر انداخت، ولی خودم هم این مسیر را دوست دارم.

برنده مسابقه استعدادیابی عصرجدید تصریح کرد: این گونه نیست که بگویم با این مسابقه مسیر من تمام می‌شود و کارم به پایان می‌رسد، اصلا برای من این اتفاق نخواهد افتاد و چه بسا که نسبت به قبل بهتر باشم و بتوانم از چیزی که خداوند به من اعطا کرده، بیشتر بهره ببرم و مسیر بهتری را بروم. شاید نتوان خیلی مسائل را با حرف گفت، ولی با نقاشی و هنر می‌توان آن را بیان کرد.

عبادی درباره آغاز ورودش به هنر نقاشی به شن نیز گفت: ماجرای خیلی جالب و خنده داری بود. از من پرسیدند که کار شن را از کجا آغاز کردی و من گفتم که از نمک شروع کردم. هر خانمی در آشپزخانه اش به یک نبوغی می‌رسد. خانمی که پا به آشپزخانه می‌گذارد و غذا می‌پزد خودش یک هنرمند است. کار من هم واقعا از نمک شروع شد. مادرم همیشه میگفت که تو وقتی بچه بودی هر وقت حتی یک گوجه میدیدی آن را به شکلی درمیاوردی و یا حتی یک تکه ذغال هم از روی زمین برمیداشتی نقاشی میکشیدی. ولی جدا نقاشی با گرد و پودر و ... از نمک شروع شد و وقتی علاقه ام را در این مسیر محک زدم، دنبالش را گرفتم.

وی در پایان گفت: من همواره بعد از خداوند حمایت خانواده‌ام را داشته‌ام، اما نقش احمد همسرم به عنوان حامی چیز دیگری بوده است. این مسیر را اول با لطف خداوند و پس از آن خانواده‌ام سپری کردم. احمد برای من یک یار به تمام معناست. او راه را برای من هموار کرد و همواره در کنار من بود و در حقیقت مهمترین مشوق من بود.

منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
امیدواریم همه اینهایی که در جمهوری اسلامی بوسیله صدا و سیما مشهور شدند همین جور محترم و خوب باشند و خدای ناکرده روزی نرسد که نمک خوردند و مثل برخی ها نمکدان بشکنند
هستی
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان..... .
اجراش خیلی خوب بود اما اون جایزه که بهش دادند حقش نبود.... .
بنظر من خیلی اجرا های بهتری بود.
امیر علی
Iran, Islamic Republic of
...........