شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

آقای داورزنی! به کجا چنین شتابان؟

شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 698905
با توجه به صراحت قانون در منع تصدی اشخاص دوتابعیتی در مشاغل کشور، صحبت های اخیر معاون ورزش قهرمانی درباره حضور یک آمریکایی در یک فدراسیون، شائبه هایی را ایجاد کرده است.
آقای داورزنی! به کجا چنین شتابان؟
به گزارش جهان نيوز، چندی قبل بود که خبری در رسانه ها مبنی بر حضور یک شخص دوتابعیتی منتشر شد. اتفاقی که با توجه به مقابله جدی نهادهای نظارتی با آن به عنوان یکی از مخاطرات امنیتی، به سرعت مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت. انتظار همگانی نیز بر این بود که این تخلف آشکار با واکنش مقامات عالی ورزش کشور مواجه شد و این شخص که دارای تابعیت دولت متخاصم است، به سرعت برکنار شود.
 
در این بین، طی روزهای گذشته مصاحبه ای از محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش به انتشار رسید که پرسش ها و شائبه هایی را به وجود آورده است. اکنون این موضوع مطرح است که چرا این معاون باید با وجود صراحت قانون مبنی بر عدم اهلیت چنین اشخاصی برای فعالیت در کشور، سخنانی مشکوک و بی اساس را مطرح کند. چه اتفاقی در پس پرده این اظهارات غیرحقوقی و غیرمستدل داورزنی وجود دارد که موجب می شود تا در قبال چنین انحرافی، این موضع غیر اصولی گرفته شود؟

با توجه به صراحت قانون و رویکرد نهادهای حاکمیتی در این موضوع، انتظار بر این است که دستگاه ورزش کشور و داورزنی به عنوان یکی از مسئولان آن، به سرعت با این تخلف برخورد کنند. بی تردید، وجود اشخاصی دارای تابعیت کشورهای بیگانه و به خصوص دشمنان قسم خورده این نظام و ملت، نه تنها برخلاف قانون که مغایر با ارزش ها و اصول است، مماشات در این خصوص می تواند تبعات مخرب و جبران ناپذیری را در پی داشته باشد که داورزنی و سایر مسئولان بایستی در این زمینه، با اقدامی قاطع و انقلابی، امور را به اهلش و آنهایی که دل در گروه این مرز و بوم دارند، بسپارند.
 
منبع: دانا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *