سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۴
۸

گلزار با رضاروور، وارد صنعت خودرو شد

شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۳
کد مطلب: 698902
گلزار با رضاروور، وارد صنعت خودرو شد
به گزارش جهان نيوز، آرمان نوشت: تقریبا همه می‌دانند که محمدرضا گلزار پس از فعالیت در زمینه بازیگری، کار خود را در بسیاری از زمینه‌های دیگر گسترش داد. از خوانندگی و مد گرفته تا اسپانسرشدن برای برندهای آب‌میوه. اکنون زمان پیوستن به صنعت خودرو است! حالا گلزار وارد صنعت خودرو شده‌است. عصر ایران نوشت؛ او در صفحه اینستاگرام خود تیزری را منتشر کرد و اعلام کرد که فعالیت خود را در زمینه سفارشی‌کردن خودروها شروع کرده‌است. گلزار اعلام کرد که در این زمینه با گروه Iran Rover همکاری خواهد کرد. گلزار به همراه ایران روور، شرکت R&R را تاسیس کرد. R&R مخفف REZZAR و ROVER است. REZZAR از اول و آخر اسم رضا گلزار گرفته شده است. لوگوی این شرکت کاملا از شرکت رولزرویس کپی شده‌ است. شروع کار او و تیمش، سفارشی‌سازی کابین خودروهاست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خب چه اشکالی داره ؟ مگه بده که بیکار نمی مونه و دنبال کارهای مختلف میره؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
مشکلی نداره ایشالله که موفق باشه ولی اگر کمی هم به این فکر کنن که اون چیزیرو که خدا در اختیارشون قرار داده لطف الهی وبتونن به دیگران هم تو جامعه کمک کنن بد نیست
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
درد بیدردی علاجش آتش است!!!!
ممد
United States
بارک الله که در زمینه ی صنعت سرمایه گذاری کرده و نه در دلالی..... البته اگر در صنایعی مانند لوازم خانگی سرمایه گذاری میکرد بهتر بود چون بازار داخلی تشنه ی لوازم خانگی با کیفیت داخلی است.
Iran, Islamic Republic of
یادبگیرید،نمونه ی یک انسان توانمند!!
ابوالفضل
Germany
باز اگر بدنه محکمی بزنه خوبه مثل پراید نباشه صلوات
Farshaf
Iran, Islamic Republic of
نه هنرپیشه خوبیه نه صدای خوبی داره نه اجرای خوبی داره.فقط ....!!!!
اربابم حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام مبارکشون باشه انشاالله خیر کنه براشون اماعمر بازیگری وخوانندگی واین همه محبوبییت بین جوانها خیلی کمه هستند جوانهایی که به زودی دراین عرصه جای ایشون رو بگیرند وپر کنن ای کاش ازالان به بعد درکنار کارهای اقتصادی بزرگشون بشن یه نوکر براحسین فاطمه ص عمر نوکری حسین هرچند کوتاه هم باشه اما پرباره تویادها تا ابد می مونه قشنگه یه روز یه کتابی چاپ بشه سوپر استاری که نوکر شد خواننده ای که مداح شدحسین کشتی نجاته جانمونی آقای گلزار درکنار همه کارها نوکر ارباب شدن رودر اولویت قرار بده زهیر شو ودرکاروان حسین علیه السلام قدم بذار قطعا که حسینی هستین اما یه جوری بگو حسین که چند سال دیگه بهت بگن پیرغلام حسین حسینی هیئتی شو نه هیئتی حسینی یه جوری بگو حسین که به چشم همه ی ایران بیاد که جوونا ببینن توهرمقامی باهراسم ورسمی نوکر ارباب بودن روعشق است هرچند که شما نه می بینید این پیام رونه می خونید اما ای کاش به گوشتون می رسیدکه بی معرفتیه یه آدم معروف که خداهمه جوره بهش لطف کرده که شیعه است که مسلمونه که قطعا حسین علیه السلام رودوست داره برادل همه بخونه اما براحسین فاطمه ص نه بی معرفتیه هیچ جاازحسین نگفتن بی معرفتیه نوکری حسین روفریاد نزدن کاش یه سلفی توبین الحرمین داشتین محرم نزدیکه