شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۴
۱۱

طعنه خانم خبرنگار به پزشکان +عکس

شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۲۸
کد مطلب: 698883
زهرا چخماقی در صفحه خود در توییتر طعنه‌ای به پزشکان زده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مصطفی
Iran, Islamic Republic of
حدود 90 درصد دکترهای کشورمون فقط به فکر کسب درآمد و پر کردن جیبشون هستند...
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
ايول زدي تو خال
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز بهتر است از صحت و سقم موضوعی که مطرح می کند اطلاعات کافی داشته باشد اول اینکه پزشکان هم می بایست مانند همه فعالان اقتصادی دیگر تابع قانون باشند و مالیات حقه خود را پرداخت کنند .
نامه ای که نظام پزشکی به اداره مالیاتی فرستاد مبنی بر آموزش استفاده از کارت خوان مربوط به کارت خوان های معمول در همه جا نبوده بلکه اداره دارائی کارت خوان ها را می خواهد به سیستم ماشینی صندوق فروشگاهی متصل کند بدین ترتیب محاسبه و اخذ مالیات بصورت اتوماتیک انجام می شود .
Iran, Islamic Republic of
بد بختانه به جای حمله به مفسدین اقتصادی به جای حمله به رانتخواران و حقوق نجومی بگیران به جای حمله کسانی که 13 هزار میلیارد دزدی و اختلاس می کنند به جای حمله به کسانیکه 40هزار سکه خریدند و به جای حمله به کسانی که این شرایط را بوجود آوردند.
به جای حمله به برنامه ای که صد میلیارد و صد میلیارد هزینه تیم های ورزشی ( بخصوص دو تیم سوگلی )
به کسانی حمله می شود که شب و روز زحمت می کشند و خواب و استراحت و تفریح خود می گذرند و جان مردم را نجات می دهند (پزشکان ) .!!!!
United Kingdom
زحمت می‌کشند چند برابرش هم درآمد دارند خیلی‌ها هم بیشتر از اونا درس خونده اند خیلی هم زحمت می‌کشند هیچی بدستشون نمیرسه تازه اگر هم جزئی داشته باشند باید سالها جمع کنند و یکجا به همین پزشکان دلسوز دودستی تقدیم کنند..م!!!!
دو چشم پر سو
Iran, Islamic Republic of
خانم چخماقی
نکنه شما هم در محله‌های میرداماد و ظفر و سعادت‌آباد شهرک‌قدس‌سابق؟!(الآن شده غرب) زندگی میکنین که به دکان پزشکان محله مراجعه کنید و آموزش کارتخوان‌بازی تمرین کنید؟
Iran, Islamic Republic of
یه یه یه..........!انقلابی بامزه!
رسول
Iran, Islamic Republic of
نحوه کار با اسلحه - قضاوت و اجرای حکم در محل را هم از همکار خبرنگارتون فتحعلی ( پرونده قتل میترا استاد ) یاد بگیرید - یادمه یک وزیر محترم اطلاعات هم میگفت خیلی از خبرنگارها ادم ما هستند !.......
فریاد
Germany
اخه خدا کوه رو میبینه و برفش را می ریزه اخه یکی به این . بگه تو ایران رو هنوز ندیدی حالا مبینی