سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۸

همتی: ایران هجدهمین اقتصاد دنیا است

جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب: 698853
رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به شکست دولت آمریکا در به صفر رساندن صادرات نفت ایران با بیان این که ایران کشور بسته ای نیست گفت:ایران این قدرت را دارد که نیازهایش را از هر کجای دنیا که بخواهد تامین کند.
همتی: ایران هجدهمین اقتصاد دنیا است
عبدالناصر همتی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه تلویزیونی ان بی سی آمریکا توضیحاتی را درباره آخرین تحولات اقتصادی کشور ارائه کرد.

رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به شکست دولت آمریکا برای توقف صادرات نفت ایران گفت: امروز نقل قولی از ترامپ دیدم که گفته بود صادرات نفت ایران از حدی که فکر می کردم پایین تر است در حالی که قبلا گفته بود صادرات نفت ایران را به صفر کاهش می دهیم.

وی افزود: اگر صادرات نفت ایران از حدی که ترامپ فکر می کرد پایین تر است پس باید صادرات نفت ایران منفی شده باشد و این مسئله نشان می دهد که صادرات نفت ایران صفر نشده بلکه در حال افزایش آن هستیم و از راه های غیرمتعارف کار خودمان را پیش می بریم.

همتی در بخش دیگری از این مصاحبه در پاسخ به این سوال که ایران چگونه می تواند کالاهای مورد نیاز خود را که تحت تحریم ها قرار دارد تامین کند گفت: ایران کشور بسته ای نیست و بر اساس آمار صندوق بین المللی پول هجدهمین اقتصاد دنیاست. ایران این قدرت را دارد که نیازهایش را از هر کجا که بخواهد تامین کند.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وو...
Iran, Islamic Republic of
واقعا"!
اینها مردم را چه فرض کردند؟هجدهم از اخر
ح
Iran, Islamic Republic of
مشک آنست که خودببوید ، نه آنکه دولت بگوید ....!
ممد
United States
پس چرا در جی ۲۰ نیستیم؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
ناصر خان! دوربین بدم خدمتتون!
Iran, Islamic Republic of
تورم این ماه 42 درصد است .
الا برکت الله !!
Iran, Islamic Republic of
..