سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰
۳

خبر وزیر راه درباره سامانه ملی املاک

جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب: 698834
وزیر راه و شهرسازی از راه اندازی سامانه ملی املاک و اسکان در کلانشهرها و شهرهای بزرگ تا پایان امسال خبر داد و گفت: ۸ پایانه سیستمی اطلاعات به سامانه املاک متصل خواهند شد.
خبر وزیر راه درباره سامانه ملی املاک
به گزارش جهان نيوز، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: سامانه ملی املاک و اسکان با یک تغییر رویکرد و با استفاده از دیتا ماینیگ به صورت یکپارچه راه اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس در این سامانه از اطلاعات شهرداری ها، صدور پروانه ساختمانی و پایان کار که الکترونیکی است، استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین اطلاعات اداره ثبت و سیستم ردیابی معاملات مسکن، وزارت نیرو در بحث انشعابات واحدهای مسکونی و... در مجموع ۸ پایانه سیستمی اطلاعات در سامانه ملی املاک و اسکان نقش به سزایی خواهند داشت.

وی با بیان اینکه ۸ پایانه سیستمی برای پایتخت و شهرهای بزرگ صادق است، گفت: در خیلی از شهرها این مسئله صادق نیست چراکه ۱دور پروانه های ساختمانی و پایان کار به صورت دستی صورت می گیرد و نمی توان اینها را به یک سامانه متصل کرد.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: بنابراین راه اندازی سامانه ملی املاک و اسکان کار دشوار و سختی است و نخواستن یا تعلل در آن تعریف نمی شود.

اسلامی بیان کرد: تا پایان امسال سامانه ملی املاک و اسکان برای کلانشهرها و شهرهای بزرگ راه اندازی خواهد شد.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب شما ها بسکه خبرهای مختلف مسکن دادید . خسته نشدید . ...!!
Iran, Islamic Republic of
ازسر كار گذاشتن مردم خود خسته نشديد..؟!!
Iran, Islamic Republic of
مرغ پر كند هم از وعده وعيد هاي شما نمي خنديدد ديگه