جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۴
حسین شریعتمداری:

هنر امام راحل این بود که اسلام ناب را از تئوری به عرصه عمل آورد/ تمام اتفاقات منطقه با حضور ایران رخ می‌دهد/ ماجرای تماس CNN بعد از حمله آمریکا به عراق

جمعه ۱ شهريور ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 698824
مدیر مسئول روزنامه کیهان گفت: امام خمینی(ره) اسلام را در مصدر امور قرار داد و اسلام را از تمام کژی‌هایی که حول آن بود منزه کرد و اسلام ناب و منزه را به ما عرضه کرد.
هنر امام راحل این بود که اسلام ناب را از تئوری به عرصه عمل آورد/ تمام اتفاقات منطقه با حضور ایران رخ می‌دهد/ ماجرای تماس CNN بعد از حمله آمریکا به عراق
به گزارش جهان نيوز، حسین شریعتمداری شامگاه پنجشنبه در جمع دانشجویان طرح ولایت دانشگاه فردوسی مشهد اظهار داشت: امام خمینی(ره) اسلام را در مصدر امور قرار داد و اسلام را از تمام کژی‌هایی که حول آن بود منزه کرد و اسلام ناب و منزه را به ما عرضه کرد.

مدیر مسئول روزنامه کیهان خاطرنشان کرد: نقشه‌ راه مسئله بسیار مهمی است زیرا اگر این مسیر وجود نداشته باشد یا گمراه می‌شویم و یا اینکه راه را به بیراهه می‌رویم.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: الگویی که امام راحل از اسلام ناب پیاده‌سازی کردند پیش از این نیز در تئوری وجود داشت اما عملیاتی نشده بود و هنر امام راحل این بود که اسلام ناب را از تئوری به عرصه عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه اسلام ناب و منزه دارای ویژگی‌هایی است که مهمترین آنها مقابله با زالوصفتان است گفت: اسلام مظلومان، گفتمانی است که نظام سلطه بین‌الملل را به چالش می‌کشد و منافع آنها را به خطر می‌اندازد و به همین دلیل است که آنها در مقابل این گفتمان از اسلام صف آرایی می‌کنند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تصریح کرد: تقابل ما با نظام سلطه از جنس تقابل ماهیتی و گفتمانی است؛ همچنان که بعد از پایان جنگ تحمیلی شاهد بودیم که قطعنامه صرفا میدان درگیری را تغییر داد اما اصل درگیری گفتمانی و ماهیتی هنوز ادامه دارد.

شریعتمداری عنوان کرد: بعد از جنگ تحمیلی نیز شاهد بودیم که بسیاری عنوان می‌کردند با قطعنامه مسائل پایان یافته اما ماهیت‌ها تغییری نکرده زیرا یا آنها باید به اسلام رو می‌آوردند و یا اینکه ما از اسلام دست می‌کشیدیم.

وی با اشاره به اینکه نظام سلطه امروز از تکثیر ما هراس دارد تاکید کرد: گفتمان اسلام برای آنها خطرناک است زیرا می‌بینند اسلام به یمن و فلسطین رفته و تبدیل به مقاومت شده است.

شریعتمداری با اشاره به اینکه امروز در شرایط خطیری هستیم اما این به معنای خطرناک بودن شرایط نیست بیان کرد: تمام اتفاقات منطقه با حضور ما رخ می‌دهد و سنگرهای کلیدی را فتح کرده‌ایم و تمام علائم نیز نشانگر این است که آینده روشنی داریم. نمونه این مسئله را در جریان سوریه شاهد بودیم که همه ائتلاف غرب گفتند بشار باید برود اما ایران گفت بشار باید بماند و در نهایت نیز ما پیروز میدان بودیم.

مدیر مسئول روزنامه کیهان تاکید کرد: وقتی آمریکایی‌ها به عراق حمله کردند سی ان ان تماس گرفت و گفت شما نگران نیستید که از شرق و غرب در محاصره هستید، پاسخ دادند شما تازه در تیررس ما قرار گرفته‌اید، گریس1 کشتی روسی بود که با پرچم پاناما تردد می‌کرد، گریس1 را که گرفتند به‌نوعی قصد داشتند حیثیت برباد رفته آمریکا را بخرند.

شریعتمداری عنوان کرد: امروز قطب بندی دنیا به هم خورده در حالی که زمانی نه چندان دور این آمریکا بود که در این کشور نماینده تعیین می‌کرد؛ اشتباه است که بخواهیم تمام دولت را تبدیل به وزارت خارجه کنیم زیرا ثمره‌اش را در جریان مذاکره شاهد بودیم این در حالی است که مقام معظم رهبری در تمامی مسائل به نسخه راه حل داخلی معتقد هستند.

وی گفت: امروز شاهد هستیم که عمر مفسدین اقتصادی رو به پایان است و نمی‌توان به راحتی ارز را حیف و میل کرد؛ باید روحیه مطالبه‌گری خود را دنبال کنیم و فریب مسائلی که برای سرگرمی مطرح می‌شود را نخوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب اگر این دولت از اول فرموده های رهبر معظم را عمل می کردن این حال واحوال دولت نبود...
Finland
......
Iran, Islamic Republic of
چه عجب ، حسین اقا در این نوشتار به کسی نتاخته وکسی را مورد حمله قرار نداده است؟
درود
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حسین شریعتمداری سردار قلم .
Iran, Islamic Republic of
ولی فقط شعار داده....
رسول
Iran, Islamic Republic of
وی گفت: امروز شاهد هستیم که عمر مفسدین اقتصادی رو به پایان است و نمی‌توان به راحتی ارز را حیف و میل کرد؛ !...............پس سالار اقاخان که بود ؟ خاوری کیست ؟ تبانی کنندگان با طبری از وزارت اطلاعات کیستند ؟!.......
درود بر سپاه و ارتش مقتدر
Iran, Islamic Republic of
توقیف نفت کش انگل ستان نشان داد که دوران بزن درو به پایان رسیده و معادلات منطقه به سود ایران تغییر کرده است .
پیشنهاد
Iran, Islamic Republic of
سامانه پدافندی 373 باید در اختیار سوریه قرار بدهیم تا حملات هوایی اسرائیل به سوریه متوقف شود و اقتدار جبهه مقاومت تقویت شود.
Iran, Islamic Republic of
.....
امیررضا
Iran, Islamic Republic of
...
آدمیزاد
Colombia
...
حسین
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
...
Iran, Islamic Republic of
آقای شریعتمداری اگرمیتوانیدنامزدریاست جمهوری کاندید شوید....درصورت پیروزی شمارسما جنگ جهانی سوم.که سهله آخرزمان...میشودهمه تنگه...های دنیا بسته میشود...خدا به ظریف رحم کند...