جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۳

اجتماع بزرگ به مناسبت سیاه‌پوشی محرم

پنجشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۳
کد مطلب: 698781
سی‌ودومین اجتماع بزرگ قاریان قرآن، مداحان، شعرا، پرچمداران و پیرغلامان اهل بیت (ع) به مناسبت سیاه‌پوشی ماه محرم ۳ شهریورماه برگزار می‌شود.
اجتماع بزرگ به مناسبت سیاه‌پوشی محرم
به گزارش جهان نيوز، سی‌ودومین اجتماع بزرگ قاریان قرآن، مداحان، شعرا،پرچمداران و پیرغلامان اهل بیت (ع) به مناسبت سیاهپوشی ماه محرم در روز یکشنبه سوم شهریورماه برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، این مراسم به همت هیأت متحده از ساعت ۱۰ صبح الی ۱۴ در شهرری، خیابان شهید رجایی جنوب، نرسیده به بیمارستان هفتم تیر، آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) برگزار می‌شود.

در این مراسم که به میزبانی آستان امامزاده ابوالحسن(ع)، اداره اوقاف و هیأت‌های مذهبی شهرری بناست برگزار شود، حجت‌الاسلام علی سعیدیان به سخنران خواهد پرداخت.
 


منبع:فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دبیر
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه چند سالی است که برخی از هیات های مذهبی از قبل از عید قربان شروع به سیاهپوش کردن وبرپاکردن هیئت می کنند وتوجهی به اعیاد بزرگ مثل عید غدیر خم ندارند ومتاسفانه کسی هم به این امر توجه نمی کند غافل از اینکه عاشورا زمانی شروع شد که مردم غدیر رافراموش کردند بزرگداشت غدیر که به عنوان عیدالله اکبر مطرح هست دراین مسئله به حاشیه می رود ایک کاش کمی به اعیاد بیشتر اهمیت می دادیم. کار این هیئت هم درحالی که یک هفته به محرم مانده است توجیه پذیر نیست
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم
ضمن تأیید نظر این مخاطب گرامی خواستم بگویم متأسفانه خواسته یا ناخواسته دشمن به دست خودمان می خواهد واقعۀ مهم غدیرخم که به امر الهی پیامبر عظیم الشّأن اسلام (صلّی الله علیه و اله و سلّم) از مردم در سه روز مبادرت به گرفتن بیعت با حضرت امیرالمؤمنین علی (علیه السّلام) نمودند، به فراموشی سپرده شود.
همیشه روز آخر ذی الحجه یا شب اول محرم برای سیاهپوش شدن انتخاب می شد و این کارها افراط و تفریط را می رساند.
جهان نیوز لطفاً گزارش مبسوطی در این خصوص تهیه و اطلاع رسانی کن.
Denmark
متاسفم
روزهای مهم 24 و 25 ذی الحجه که عید مباهله است را فراموش می کنند.روز خانواده.تکریم شان اهل البیت ع و....
.ایا این رفتارها واقعا برای امام حسین ع است؟ایا تضعیف غدیر با این حرکات جایز است؟؟؟؟ایا این افراط ها و تفریط ها مشکل ساز نیست؟؟؟؟