سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۱
۱۴

تولید مانتوی بدون دکمه، ممنوع

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب: 698669
رئیس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه اظهار داشت: ما در لباس‌های مردانه هیچگونه محدودیتی نداریم، اما مطابق دستور اماکن تولید هر مدل مانتویی که دکمه نداشته باشد ممنوع است و ما نیز با این امر برخورد می‌کنیم.
تولید مانتوی بدون دکمه، ممنوع
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایلنا، حبیب طهماسبی‌نیک رئیس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه در خصوص آخرین وضعیت فروشندگان و فعالان این حوزه گفت: با افزایش نرخ ارز دیگر واردات پوشاک توجیهی ندارند و بنابراین فروش و فعالیت ما نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته و مردم نیز از کالا‌های ایرانی استقبال می‌کنند.

به طور کلی ما مردمی داریم که اگر کالای باکیفیت ایرانی تولید شود از آن استقبال می‌کنند ما هم در همین راستا تلاش کردیم که کیفیت کار خود را ارتقا دهیم هر چند مشکلاتی در تامین مواد اولیه و عدم به روز بودن دستگاه‌ها وجود دارد.

وی ادامه داد: البته باید به این امر اعتراف کرد که هنوز طراحان ما هم‌ردیف طراحان ترکیه نیستند و در این حوزه عقب هستیم، اما اگر مشکلات مواد اولیه و تولید حل شود و بازار به همین منوال بماند به طور حتم به زودی از طراحان ترکیه نیز جلو خواهیم زد.
طهماسبی نیک تصریح کرد: هنوز مجبور هستیم مواد اولیه را با قیمت‌های بالا تهیه کنیم، همزمان مشکلاتی مانند بهره بانکی، مالیات و بیمه باعث شده قیمت تمام شده ما بالا برود و ما نتوانیم با کالای خارجی رقابت کنیم.

ما امروز علاوه بر پرداخت مالیات، ۹ درصد از ارزش افزوده را نیز پرداخت می‌کنیم. از سویی بهره‌های وام بانکی کمر فعالین این حوزه را خم کرده است در حالی که در کشور‌های دیگر وام‌های کم بهره و یا اصلاً بدون بهره می‌دهد.

رئیس اتحادیه خیاطان زنانه و مردانه در خصوص میزان افزایش مالیات در سال آینده گفت: ما در پرداخت مالیات امسال دچار مشکل هستیم اکنون چگونه انتظار دارند که سال آینده نیز افزایش مالیات داشته باشیم این امر به ما ضربه می‌زند، ما مخالف مالیات نیستیم و معتقدیم کشور باید از طریق مالیات اداره شود.

اما نباید مالیات امری سلیقه‌ای باشد بلکه باید ابتدا بررسی کنند که یک کارگاه تولیدی آیا در فروش خود افزایشی داشته است یا خیر؟ بنابراین اینکه هر سال به طور متوسط ۵ تا ۱۰ درصد مالیات را افزایش بدهند امری اشتباه است.وی خاطرنشان کرد: اکنون وضعیت به گونه‌ای است که هر کاری که تولید می‌شود بلافاصله در بازار فروش می‌رود مگر اینکه کالای بی‌کیفیت باشد.

وی در خصوص روپوش مدارس گفت: متاسفانه وزارت آموزش و پرورش همکاری لازم را با ما نداشت در حالی که ما تضمین داده بودیم برای تامین روپوش با مدیران مناطق آموزش و پرورش همکاری کنیم و ۲۰ درصد زیر قیمت بازار روپوش‌ها را باکیفیت بالاتر تامین کنیم، اما به دلیل منافع مالی برخی افراد آن‌ها از این امر استقبال نکردند؛ و در خصوص وجود محدودیت در تولید لباس گفت: ما در لباس‌های مردانه هیچگونه محدودیتی نداریم، اما مطابق دستور اماکن تولید هر مدل مانتویی که دکمه نداشته باشد ممنوع است و ما نیز با این امر برخورد می‌کنیم.

تولید اینگونه مانتو‌ها زیبنده جامعه اسلامی نیست و ما نیز به هیچ خیاطی اجازه نمی‌دهیم که چنین مانتویی تولید کند و در صورت مشاهده توسط ما و یا اماکن بلافاصله پلمپ خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


لطفابگیدمانتوهالااقل یک جیب داشته یاشندبرای گذاشتنن یک موبایل باورکنیدیک شهرروزیرروکردم برایک مانتوساده دکمه داروجیب دارپیدانکردم.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دادش بيخيال موضوع اصلي امروز اختلاس است اينها در مرحله بعد
سرور
Iran, Islamic Republic of
نخیر.هردو مهم است.
در ضمن وی گفته برای لباس آقایان محدودیتی نیست، یکی ترا بخدا جلوی این لباسهای آویزان! و شلوارهای پاچه پاره برخی پسران و دخترها را بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
هركي با خانمها در افتاد ور افتاد اين يك اصل تاريخي است!!!!
Iran, Islamic Republic of
وقتي ميامدن به صحنه مشت محكم به دهان استكبار ميزدند و شما با دلار ها حال ميكرديد خوب بودن الان ساز ديگر ميزنند شدن اخي!!!!
Iran, Islamic Republic of
فقط بدرد راي دادن ميخورند
Iran, Islamic Republic of
واقعن که زنی که ارزش خودشو ندونه.....
محمد
Czech Republic
خوبه تابستان تمام شد و به زمستان نزدیک شدیم ،ممنون که به فکر دخترها هستید.
Iran, Islamic Republic of
واقعن این مانتوهای مزخرف کاش جمع بشن.اصلن ادم حس شلختگی میکنه....
Iran, Islamic Republic of
اگر ممنوع است پس اینهمه کالای ممنوع را از بازار چرا جمع نمیکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
خود زنان و دختران هم در تروی واستفاده از این نوع البسه ، نقش فعال دارند ! و گرنه ؛ همین مانتو های بی دکمه را هم ، با روش های ساده ای ، حتی در منزل ، می شود بند دار و دکمه دار کرد !!
Iran, Islamic Republic of
مسئولین نظارت دقیقتر کنند فروشگاههای مانتو برای فریب ماموران از سوزن ته گرد بجای دکمه استفاده می کنند
Iran, Islamic Republic of
من بعنوان يك اقتصاد دان ميگويم اين يك نوع تبليغ است چرا كه هرچي را سختگيري شده و ممنوعيت در فروش ايجاد نموده مردم بيشتر خريدن دوما هرچي شما ميگيد مردم بر عكس عمل ميكنند چرا؟ بگوييد برويد مردم بخريد هيچكس نمي رود چرا؟