جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۵
عیسی کلانتری:

مدیریت دولت مطابق خواسته روحانی نیست!

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب: 698642
آقای روحانی فرد باهوشی است و از ضریب هوشی بالایی برخوردار است. برخلاف اینکه برخی عنوان می‌کنند برای مدیریت کشور وقت کم می‌گذارد اتفاقا ایشان از نظم بالایی در کار خود برخوردار هستند و وقت زیادی می‌گذارد.
مدیریت دولت مطابق خواسته روحانی نیست!
به گزارش جهان نيوز، «عیسی کلانتری»، فعال اصلاح‌طلب و معاون رئیس‌جمهور روحانی در مصاحبه با شماره دوشنبه گذشته روزنامه آرمان ملی با تأکید بر اینکه روحانی اصلاح‌طلب نیست، گفته است: «آقای روحانی فرد باهوشی است و از ضریب هوشی بالایی برخوردار است. برخلاف اینکه برخی عنوان می‌کنند برای مدیریت کشور وقت کم می‌گذارد اتفاقا ایشان از نظم بالایی در کار خود برخوردار هستند و وقت زیادی می‌گذارد. نظم ایشان در دولت‌های گذشته بی‌سابقه یا حداقل کم‌سابقه بوده است. اگر بنده به‌عنوان رئیس سازمان محیط زیست و معاون ایشان یک نامه برای رئیس‌جمهور بفرستم در کمتر از ۴۸ ساعت پاسخ این نامه با پی‌نوشت رئیس‌جمهور برای بنده ارسال می‌شود. در نتیجه آقای روحانی پرکار و باهوش است.»

رئیس سازمان محیط زیست می‌افزاید: با این وجود برخی اجازه نمی‌دهند رئیس‌ جمهور به شکلی که تمایل دارد دولت را مدیریت کند و در مسیر ایشان مانع‌تراشی می‌کنند.

*در پرکاری و باهوش بودن رئیس‌جمهور محترم دولت شکی نیست اما نکته اینجاست که این پرکاری و هوشمندی بایستی در زندگی مردم و اوضاع کشور نیز نمود داشته باشد.

از طرفی بدیهیست که یک فرد باهوش هنگامی که می‌داند اختیار کافی برای اداره دولت نخواهد داشت و یا عده‌ای هستند که می‌توانند در کار رئیس‌جمهور خلل ایجاد کنند؛ حتما کاندیدای ریاست جمهوری آنهم برای ۲ دوره نمی‌شود.

این گزاره به روشنی نشان می‌دهد که اظهارات کلانتری درباره «اجازه ندادن برخی به رئیس‌جمهور»! یک گزاره ناصحیح است و علت ناکارآمدی و کم‌کاری دولت (مثلا در بحث نظارت بر قیمت‌ها) را باید در جای دیگری جست...

منبع:مشرق
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Ebrahim
Iran, Islamic Republic of
ركورد ركود و تورم و بیكاری و همه شاخص های اساسی اقتصاد تو این دولت زده شد... اینا فقط از یك فرد با هوش و پركار برمیاد!!!!!!
حسن
Iran, Islamic Republic of
..
ب
Iran, Islamic Republic of
جناب شما ها تعریف نکنی پس کی تعریف کنه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
آقاي كلانتري دقيقا درست گفتي دولت مطابق خواست آقاي روحاني نيست ما خود داريم مشاهده ميكنيم ...!!