کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مقصد ستاره‌های فوتبال ایران کجاست؟

29 مرداد 1398 ساعت 18:56

رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران درحالی از پنج شنبه این هفته با دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم آغاز می‌شود که هنوز برخی بازیکنان تیم‌های خود را مشخص نکرده اند.


به گزارش جهان نیوز، رقابت‌های لیگ نوزدهم فوتبال ایران درحالی از پنج شنبه این هفته با دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی جم آغاز می‌شود که هنوز برخی بازیکنان تیم‌های خود را مشخص نکرده اند و وضعیت مبهمی دارند. از ۵ بازیکن سابق استقلال و ... می‌توان به عنوان نفرات مهم نقل و انتقالات یاد کرد که هنوز در فاصله کمتر از سه روز مانده به آغاز فصل جدید تیمی را برای حضور در آن انتخاب و معرفی نکرده‌اند.

امید ابراهیمی، امید نورافکن، کاوه رضایی و روزبه چشمی بازیکنان فوق هستمد که در قطر و بلژیک حضور دارند، اما موقعیت‌های خوبی در تیم‌های خود ندارند و به احتمال زیاد باید در تیم‌های دیگری بازی کنند.

امید ابراهیمی
هافبک تیم ملی فوتبال ایران پس از درخشش در تیم ملی و استقلال راهی الاهلی قطر شد، اما جدایی او از این تیم است و احتمال دارد به لیگ ایران بازگردد، هرچند گفته می‌شود پیشنهاد خوب دیگری از لیگ قطر دارد.



البته در ابتدا گفته شد که استقلال درصدد جذب این بازیکن است که تکذیب شد و باید دید امید فوتبال ایران در فصل جدید پیراهن چه تیمی را برتن خواهد کرد.

کاوه رضایی
کاوه رضایی یکی از لژیونر‌های فوتبال کشورمان در بلژیک است که او هم در کلوب بروژ وضعیت خوبی ندارد و به نظر می‌رسد جدایی اش از تیم بلژیکی تا حدودی قطعی باشد که با این اتفاق، امکان بازگشتش به لیگ ایران وجود دارد. آخرین تیم ایرانی که رضایی در آن بازی کرد، استقلال بود که هواداران این تیم هم خاطرات شیرینی از یک فصل حضور او در تیم شان دارند.


امید نورافکن
امید نورافکن، کاپیتان تیم ملی فوتبال امید ایران دیگر لژیونر ایرانی حاضر در بلژیک است که پس از نیم فصل حضور در استقلال به تیم شارلوا بازگشت و شنیده می‌شود توافقات لازم برای حضور در سپاهان انجام شده تا او در لیگ نوزدهم زردپوش شود. نورافکن محصول آکادمی استقلال است، اما صحبتی از بازگشت نورافکن به جمع آبی پوشان نیست و به همین دلیل گفته می‌شود او راهی سپاهان خواهد شد.


روزبه چشمی
روزبه چشمی، بازیکن سابق استقلال است که پس از پایان لیگ از استقلال جدا شد. مدیر برنامه‌های او در ابتدا بیان کرد که چشمی به قطر می‌رود و حتی گفته می‌شد او از انگلیس و ... پیشنهاد دارد، اما به نظر می‌رسد او در لیگ نوزدهم نیز در ایران است و تا چند روز دیگر تیم جدیدش مشخص می‌شود.


لازم به ذکر است، این چهار بازیکن می‌توانند آخرین بمب‌های نقل و انتقالاتی فصل جدید فوتبال ایران باشند که در روز‌های آتی تکلیف شان مشخص خواهد شد و باید دید به کدام تیم می‌روند. کاوه رضایی که احتمالا راهی شارلوا می‌شود و اگر این اتفاق رخ نداد به لیگ ایران می‌آید.

درباره امید ابراهیمی هم هنوز چیزی مشخص نیست و او درحال بررسی پیشنهادهایش است. نورافکن نیز راهی سپاهان می‌شود و چشمی نیز به احتمال زیاد در ایران خواهد ماند. اگر این چهار بازیکن تکلیف شان با تیم‌های خارجی مشخص شود و بازگشت شان به فوتبال ایران قطعی شود، به نظر می‌رسد تیم‌هایی مثل سپاهان، پدیده و تراکتورسازی بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن آن‌ها دارند.

منبع:باشگاه خبرنگاران


کد مطلب: 698593

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/698593/مقصد-ستاره-های-فوتبال-ایران-کجاست

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com