پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
دیپلمات ها هدف سارقان؛

حمله به سفیر افغانستان در اسپانیا

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 698547
همایون رساو سفیر افغانستان در اسپانیا یکشنبه شب در بارسلون مورد حمله یک گروه قرار گرفته و جراحت هایی برداشت.
حمله به سفیر افغانستان در اسپانیا
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، روز دوشنبه منابع پلیس بارسلون گزارش دادند که این حمله ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه روز یکشنبه به وقت محلی در خیابان ویا لایتانا مرکز شهر بارسلون رخ داد و یک گروه پنج نفره پس ازهجوم به سفیر وانداختن وی به روی زمین، ساعت گران قیمت وی را ربوده و از محل گریختند.

در این رابطه گزارش شده که سفیر افغانستان صدمه جدی ندیده و چند خراش و جراحت هایی برداشته است.

یک سخنگوی پلیس بارسلون تصریح کرد که نیروهای پلیس در تلاش برای شناسایی و دستگیری سارقان هستند.

این دومین سرقت خشونت آمیز علیه مقامات بلند پایه خارجی‌ در ماههای اخیر در بارسلون است. در روز ۲۴ ژوئن (۳ تیر )، معاون کمیسیون فرهنگی‌ آسیای ریاست جمهوری کره جنوبی که یک خانم ۶۵ ساله بود در حمله یک موتور سوار به زمین برخورد کرده و سر او آسیب شدیدی دید و بعد از سه روز جان سپرد.

سرقت ها دربارسلون، مشکلات بسیاری را برای گردشگران که به اهداف اصلی‌ سارقان تبدیل گشته اند به وجود آورده است .سارقان در این رابطه معمولاً به طور گروهی به فعالیت های تبهکارانه خود می‌ پردازند .

نا امنی‌ در خیابان های بارسلون جدی بوده و رسانه های اسپانیا به این مشکل پرداخته و در باره تاثیران آن بر صنعت گردشگری این کشور هشدار می‌ دهند.

به نوشته این رسانه ها،‌شهرداری بارسلون از بحران امنیتی در این شهر به خوبی‌ آگاه است اما تاکنون نتوانسته این مشکل را حل کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *