پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

درخشنده: در سینما همه به دنبال منافع خود هستند

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب: 698541
کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» گفت: متاسفانه شرایط فیلمسازی امروز بسیار ناعادلانه و نامتعارف است. فضای سینما نسبت به سالهای قبل به طور کامل تغییر کرده و فضای فرهنگی هنری سینما به دغدغه های مالی و گیشه تبدیل شده است.
درخشنده: در سینما همه به دنبال منافع خود هستند
به گزارش جهان نيوز، پوران درخشنده نویسنده و کارگردان سینما درخصوص آخرین وضعیت تولید فیلم سینمایی «هیس پسرها گریه نمی کنند» گفت: فعلاً از ساخت فیلم جدیدم هیس پسرها گریه نمی کنند هیچ خبری نیست و خودمان هم در انتظار هستیم تا مشکلات این فیلم بالاخره مرتفع شود. 

وی با اشاره به پایان نگارش فیلمنامه اثر تاکید کرد: نگارش فیلمنامه به اتمام رسیده اما من همچنان در حال بازنویسی فیلمنامه هستم و پیش تولید پروژه کلید نخورده است. متاسفانه شرایط فیلمسازی به حدی سخت شده که فیلمسازان مستقل مثل من خیلی سخت می‌توانند کار کنند.

کارگردان فیلم زیر سقف دودی درباره احتمال حضورش در جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: در حاضر به دنبال حل مشکلات ساخت فیلمم هستم و اگر این مشکلات برطرف شود دوست دارم در جشنواره فیلم فجر امسال حضور داشته و هیس پسرها گریه نمی کنند را رونمایی کنم. 

درخشنده شرایط کنونی سینما را شرایطی سخت برای فیلمسازان ترسیم و اذعان کرد: متاسفانه شرایط فیلمسازی امروز بسیار ناعادلانه و نامتعارف است. فضای سینما نسبت به سالهای قبل به طور کامل تغییر کرده و فضای فرهنگی هنری سینما به دغدغه های مالی و گیشه تبدیل شده است.

کارگردان فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» در همین راستا خاطرنشان کرد: امروزه در سینما همه به دنبال سود و منافع خود هستند و به دنبال کاری می روند که فروش بیشتری داشته باشد.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اعتراف خوبی بود