چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پرونده سکه ثامن در شرف ارسال به دادگاه

دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 698521
وکیل مدافع شکات پرونده سکه ثامن از عدم همکاری متهم در رابطه با اعلام محل اختفای اموال خبر داد.
پرونده سکه ثامن در شرف ارسال به دادگاه
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رسول کوهپایه زاده در خصوص آخرین وضعیت پرونده سکه ثامن گفت: در جلسه ۲۶ مرداد مواجه حضوری بین بنده به عنوان وکیل شکات و متهم برگزار و موارد مهمی مطرح شد. 

وی افزود: متاسفانه متهم پرونده در خصوص استرداد وجوه و اعلام محل اختفای برخی اموال همکاری لازم را ندارد. به طوریکه سرنوشت هشتصد هزار یورو و تعداد قابل توجهی سکه که به صورت فیزیکی در ید متهم بوده معلوم نیست. 

وی با تاکید بر اینکه متهم پرونده از این حیث همکاری لازم را ندارد، گفت:  پرونده در حال انشای قرار قانونی و ارسال به دادگاه است.از سوی دیگر  بازپرس پرونده پانزده مورد را جهت کشف حقیقت به ضابط پرونده جهت رسیدگی و اعلام نظر ارجاع داده و ظاهراً بعد گذشت شش ماه جواب مشخصی از سوی ضابط واصل نشده و این بخش از پرونده با ابهاماتی مواجه است.

وکیل شکات ادامه داد:  اگر پرونده به دادگاه ارسال شود با این نقص مذکور ، با مشکل مواجه می شود.وکیل پرونده شکات سکه ثامن گفت: البته باید از زحمات بازپرسی تشکر لازم را داشت چرا که اقدامات خوبی در پرونده صورت گرفته است. 

وی افزود: با این حال به نظر می رسد ارسال پرونده به دادگاه قبل از وصول جواب مشخص و قانونی از سوی مرجع مربوطه به بازپرسی نمی تواند همه حقیقت را آشکار کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *