کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امین حیایی: می‌گفتند چرا خرس مهربان شده‌ای!

27 مرداد 1398 ساعت 14:52

داور مسابقه «عصر جدید» گفت: جاهایی پیش می‌آمد که بدون سختگیری رای مثبت بدهم و مطرح می‌شد که چرا خرس مهربان شده ای؟ اما دلیل داشتیم.


به گزارش جهان نیوز، امین حیایی، بازیگر سینما و یکی از داوران برنامه استعدادیابی عصر جدید درخصوص تجربه خود در برنامه «عصر جدید» گفت : این برنامه فرصتی ناب برای ما بود، قبل از این میلی به همکاری برای مدتی در تلویزیون نداشتم و می خواستم کارهای سینمایی را انجام بدهم، زمانی که طرح برنامه «عصر جدید» را دیدم، نظر خوبی به آن داشتم و تا به حال تجربه داوری نداشتم که این فرصت ناب برای من پیش آمد.
 

وی ادامه داد: بارها برای ساخت چندین برنامه استعدادیابی در شبکه‌های دیگر هم دعوت شدم که نقش مجری را بر عهده داشته باشم اما با توجه به این که در خودم توانایی اجرا نمی‌دیدم، همکاری را رد کردم. پیشنهادات خوبی هم داشتم اما قبول نکردم تا اینکه پیشنهاد برنامه عصرجدید به من شد برنامه‌ای که طراحی جذابی داشت و در همه حوزه‌ها استعدادیابی وجود داشت اما برنامه‌های دیگر در مقایسه با عصر جدید به گونه ای بودند که فقط یک هنر و یک استعداد یابی در آن مطرح بود به عنوان مثال استعداد یابی بازیگری. اما این برنامه تجربه خوبی برای من بود من که همیشه داوری می‌شدم نه کسی را داوری کرده بودم و نه قضاوت.

وی در پایان گفت: جاهایی پیش می‌آمد که بدون سختگیری رای مثبت بدهم و مطرح می‌شد که چرا خرس مهربان شده ای اما دلیل داشتیم به هرحال عصر جدید در مرحله مقدماتی بود و ما در این مرحله فرصت به شرکت کنندگان می‌دادیم تا رشد آنها را ببینیم اما در مرحله دوم به سختگیری بیشتری رسیدیم و سعی کردیم این سختگیری را لحاظ کنیم.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 698427

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/698427/امین-حیایی-می-گفتند-چرا-خرس-مهربان-شده-ای

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com