پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

راهپیمایی سراسری در آمریکا برای کنترل سلاح

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 698406
مردم ایالات متحده در جریان برگزاری "راهپیمایی‌های تعطیلات" از کنگره خواستند تا به صدها مورد تیراندازی‌های مرگبار در سال پایان دهند.
راهپیمایی سراسری در آمریکا برای کنترل سلاح
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، شبکه خبری دویچه وله گزارش داد: دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا نیز قصد دارند تا برای بررسی لایحه حمل و مالکیت سلاح تعطیلات تابستانی خود را زوتر از موعد تمام کنند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی که روز شنبه در سراسر ایالات متحده برگزار شد، از قانونگذاران خواستند تا قانون کنترل سلاح را اجرایی کنند.

معترضان همچنین پلاکاردهایی در دست داشتند که رویشان "انزجار را خلع سلاح کنید" و "قانون حمل سلاح یا کنگره را تغییر دهید" نوشته شده بود.

این راهپیمایی به این دلیل "راهپیمایی‌های تعطیلات" نامیده شده چون اعضای کنگره هنوز از تعطیلات تابستانی بازنگشته‌اند. همچنین دموکرات‌های کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا گفته‌اند، به زودی برای آغاز بررسی لایحه مربوط به قانون کنترل سلاح به کار بازمی‌گردند.

سناتور میچ مک‌کانل، رهبر اکثریت سنای آمریکا که مدت‌هاست در برابر این لایحه مقاومت کرده گفته که به دنبال در اولویت قرار دادن بررسی لوایح مرتبط با کنترل سلاح پس از بازگشت از تعطیلات تابستانی است.

نمایندگان مجلس نمایندگان آمریکا پیش‌نویس لایحه مربوط به این مساله را تایید کرده که درباره تعمیم بررسی پیشینه افرادی است که به دنبال خرید سلاح هستند اما این پیش نویس باید در سنا هم تایید شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *