پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پرداخت ۹۲ میلیارد تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان

يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 698369
مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از پرداخت ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض در مناطق سیل‌زده خبر داد.
پرداخت ۹۲ میلیارد تسهیلات بلاعوض به سیل زدگان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، مهندس مسعود رضایی درجلسه ستادهای بازسازی بنیاد مسکن استان که با حضور کارشناسان ارشد حوزه بازسازی دفتر مرکزی و مسئولیان ستادهای بازسازی مستقر در مناطق سیل‌زده برگزار شد با اشاره به پرداخت ۹۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به سیل‌زدگان از پایان عملیات تعمیمر ۱۴ هزار و ۵۰۰ واحد خبر داد. 

 وی افزود: تاکنون ۳۵هزار واحد به سیستم بانکی معرفی‌شده که از این تعداد ۳۰ هزار فقره منجر به عقد قرارداد شده که بر همین اساس تاکنون ۹۲میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده‌ است.

مدیرکل بنیادمسکن لرستان عنوان کرد: اکنون در مناطق سیل‌زده حدود ۷۱۰۰ واحد آواربرداری، ۶۴۰۰ واحد پی‌کنی، ۴۷۰۰ واحد آرماتور بندی، ۲۵۰۰ واحد اسکلت، ۱۲۰۰ واحد دیوارچینی و حدود ۷۰۰ واحد سقف واحدهای احداثی زده شده‌ است.

رضایی با اشاره به اینکه تاکنون در مناطق سیل‌زده کار ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد تعمیری شروع‌شده است، افزود: عملیات تعمیر 14 هزار و ۵۰۰ واحد پایان یافته‌ است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *