کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تور مالزی آخر به چه قیمتی؟

26 مرداد 1398 ساعت 16:37

عجیب نیست که تور مالزی یکی از پرطرفدار ترین تورها در بین گردشگران است.


تور مالزی آخر به چه قیمتی؟

عجیب نیست که تور مالزی یکی از پرطرفدار ترین تورها در بین گردشگران است.کشور مالزی از زیباترین و در عین حال عجیب ترین کشورهای جنوب شرقی آسیا می باشد.
از قدم زدن در اطراف جورج تاون و بنای تاریخی مالاگا در پنانگ ، تا کاوش در جزایر زیبا شده و گذراندن زمان در جنگل 130 میلیون ساله بورنئو ، گردشگران زیادی برای بازدید به مالزی کشانده است.
 
 طبیعت زیبای مالزی
 آب و هوای مناسب،
فرهنگ و آداب و رسوم،
 اماکن دیدنی تاریخی در کنار شهرها
و ساختمان های مدرن تمام سلایق و ذائقه ها ی گردشگران را در بر می گیرید .
 

 
 
از جذابیت های کشور مالزی چه می دانید؟

1-غار های باتو
 
یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مکان ها در سفر به مالزی غارهای باتو می باشد.این غار از سه غار بزرگتر در کنار یک غار کوچک تشکیل شده است. این مکان مقدس از آیین هندوها نشات میگیرد و از بزرگترین معابد آن ها در مالزی می باشد. مجسمه طلایی مورگان به ارتفاع 42متر از زیبا ترین و حیرت انگیز ترین جاذبه های این مکان است . در این مکان یک فستیوال مذهبی بزرگ نیز برگزار می شود که چندین ساعت به طول می انجامد .
 
2-برج های دو قلوی پتروناس

از دیگر جاذبه های گردشگری مالزی برج های دو قلوی پتروناس واقع در شهر کوالالامپور می باشد.این برج 452 متر ارتفاع دارد و از بلند ترین آسمان خراش های دنیا می باشد.از ویژگی های جالب این برج ها پل دو طبقه ای است که طبقات 41 و 42 دو برج را به هم وصل می کند. جذابیت فوق العاده این برج هرساله هزاران گردشگر را ترغیب می کند تا با توجه به قیمت تور مالزی که مناسب است به این مکان بروند.
 

 

 
3-جزایر پرهنتیان Perhentian 

یکی از جزیره های بسیار زیبا در شمال شرقی مالزی جزیره پرهنتیان می باشد.این جزیره هر ساله هزاران گردشگر را به سوی خود جذب می کند. معنی این جزیره محل توقف است. در این جزیره می توانید شکوه و لذت زندگی زیر آب های شفاف را بیابید.می توانید دریای چین جنوبی را احساس کنید و همراه با وزش نسیم ملایم روی شن های جزیره به استراحت بپردازید. جزیره پرهنتیان در 21 کیلومتری ساحل ترنگانو قرار دارد. ماهیگیری ، غواصی و قایق سواری در این جزیره مسافران تور مالزی را به خود جذب کرده است.
 
 
 
4- منطقه کامِرون هایلَند

اگر به دنبال طبیعتی بکر و خوش آب و هوا در ارتفاعات کوالالامپور برای سفر می گردید ، منطقه کامرون را به هیچ وجه فراموش نکنید. شهرت این منطقه به تولید چای آن است. اگر به این منطقه سفر کردید می توانید از جاذبه های گردشگری زیبا و منحصر یه فردی دیدن کنید که شاید هیچ گاه همانند آن را جایی نبینید. در این منطقه زیبا آبشاری قرار دارد که افراد بسیاری را به نزدیکی خود می کشاند. همچنین بازدید از باغ توت فرنگی و گردش در آن لذت یک روز به یاد ماندنی را برایتان به ارمغان می آورد.
 
 
5- پارک آبی سان وی ( Sunway Lagoon )

کوالالامپور با تفریحات و مناطق گردشگری جذاب هرساله علاقه مندان به تور مالزی را به خود جذب می کند.از جذابیت های این شهر به پارک آبی سان وی میتوان اشاره کرد.این مکان در فاصله اندکی از مرکز شهر در منطقه پتالینگ جایا قرار دارد . امکانات مهیج و فوق العاده ، این پارک آبی را به یکی از بهترین پارک های آبی مالزی تبدیل کرده است.

اگر به سرسره های آبی بزرگ ،سرعت، موج سواری وهیجان علاقه دارید در سفر به مالزی حتما به این پارک آبی سری بزنید.

این پارک آبی شامل چندین بخش متنوع و جالب می باشد:
        


1- نیکلدیون لاست لاگون

اولین قسمت پارک آبی " نیکلدیون لاست لاگون"است .در این قسمت بیش از 12سرسره دارد که شادی و نشاط و هیجان را به شما هدیه میده. موارد زیر بخش هایی از ان است:

بخش آبی باب اسفنجی
 
 
  سقوط آزاد در مانسون 360
 
 
سرسره خشم جنگل
 

 

مسیر کاوشگران

کمپ جستجوگران

پلکان عجایب

دره کرگدن

سرسره های باستانی

بازی شالاپ شلوپ 

سرسره کوبارانگو 

 

2-پارک آبی سان وی لاگون

از مشهور ترین قسمت های این پارک آبی می باشد که دارای سرسره های زیر است: 3-شهربازی سان وی لاگون
 
در این شهر بازی امکانات فوق العاده ای برای سنین مختلف وجود دارد .قطعا پیاده روی روی طولانی ترین پل معلق مالزی تجربه ای به یاد ماندنی برایتان باقی میگذارد.
4-باغ وحش سان وی لاگون
آیا بازدید از بزرگترین و کامل ترین باغ وحش ها برایتان وسوسه کننده نیست؟ این باغ وحش دارای حدود 150 گونه جانوری می باشد که از سراسر دنیا جمع آوری شده اند. قسمت مهیج ماجرا بازدید شما از حیوانات در فاصله بسیار کم می باشد. به دلیل جذابیتی که این باغ وحش برای خانواده ها و تمام سنین دارد هرساله مسافران تور مالزی از آن استقبال می کنند.
 
        از بخش های مختلف باغ وحش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

   سرزمین ببر   

در این قسمت دو ببر سفید  را مشاهده می کنید.

 نمایشگاه جذاب

در این بخش انواع پرندگان کمیاب ، مار، میمون، همچنین مسیر درختی ، خانه درختی و... را می توانیند مشاهده کنید.

 بخش شیرهای سفید

زولا و زوری دو شیر سفید هستند که از پارک ملی کروگر در جنوب آفریقا به این باغ وحش آورده شدند.

بخش رویارویی با حیات وحش

در این بخش حیوانات کمیابی مثل سگ دشتی، طاووس، تامارین کلاه‌پنبه‌ای ، دم عصایی و ... را می توانید ببینید. ولی نکته منحصر به فرد آن این است که هر حیوانی در محیطی شبیه محیط واقعی زندگی خودش قرار دارد.
 
5-پارک هیجان سان وی لاگون

آیا برای یک سفر هیجان انگیز حاضرید؟ اگر پاسخ شما مثبت است خاطره کایاک سواری، بانجی جامپینگ ، بازی جی فورس ایکس را تا پایان عمر با خود خواهید داشت.

6-پارک وحشت سان وی لاگون
اگر از ناراحتی قلبی رنج می برید لطفا وارد این قسمت نشوید!!!!! شکار چیان روح ، شب وحشت و ... همگی نمایش هایی هستند که توسط گروه های هنرپیشه در پارک نمایش داده می شوند. اگر به ژانر وحشت علاقه دارید این نمایش را تا پایان دنبال کنید. لازم به ذکر است که ورود افراد زیر 7 سال در این نمایش ممنوع است.
 

1-بوکیت لاروت

یکی دیگر از مناطق بکر و زیبای مالزی  منطقه بوکیت لاروت است که در منطقه تایپینگ از مناطق کوهستانی مالزی قرار دارد.گونه های جانوری و طبیعت خیره کننده آن هر گردشگری دوست دار طبیعتی را به خود جذب می کند. اما دسترسی به این منطقه به چه صورت است؟ برای رسیدن به ارتفاع 1250 متری از سطح دریا در این منطقه باید از ماشین های لندرور استفاده کرد که از قبل برای گردشگران در نظر گرفته شده است.البته اگر به پیاده روی علاقه دارید با یک پیاده روی حدود 5 ساعته می توانید خود را به بالای ارتفاعات این منطقه برسانید.معمولا در یک روز حدود 200 بلیط به فروش می رسد پس مطمئن باشید به موقع می رسید!

 

 8-کریستال ماسک (مسجد کریستال)
از جمله امکان دیدنی مالزی مسجد کریستال است که زیبایی خاص خود را دارد. اما چرا کریستال؟ این مسجد از کریستال خالص ساخته شده است. عده از مسافران تور مالزی برای عبادت و بیشتر تفریح از این منطقه دیدن می کنند. معماری این بنا معماری اسلامی است.

9- آکواریوم کوالالامپور

آکواریوم کی ال سی سی در مرکز همایش های کوالالامپور قرار دارد.این آکواریوم از بزرگترین آکواریوم های جنوب شرقی آسیا است.بیش از 150 گونه آبزی در آن زندگی می کنند. شما با یک گردش ساده چند ساعته می توانید حدود پنج هزار جاندار را ببینید.

 

10-جزیره پانگکور لوت مالزی

این جزیره یکی از مناطق پرطرفدار برای گردشگران مالزی است . امکانات تفریحی زیاد ساحل زیبا و چشم انداز های طبیعی در کنار سایر جاذبه های گردشگری به محبوبیت این منطقه افزوده است.

11- جورج تاون پنانگ

پنانگ همواره به عنوان یکی از مکان های برتر برای بازدید در مالزی شناخته می شود. جورج تاون ، پایتخت ایالت پننگ مالزی ، در شمال شرقی جزیره پنانگ واقع شده است. این دومین شهر بزرگ مالزی است.  جورج تاون اولین شهرک انگلیسی در جنوب شرقی آسیا بود. این شهر با تأیید میراث فرهنگی و تاریخی در هفتم ژوئیه 2008 توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شد. جورج تاون یک شهر دوستدار عابر پیاده است ، با مجموعه ای از جاده ها و مسیرها که به خوبی طراحی شده اند.

جاذبه های پنانگ

عمارت چئونگ فت تز

یکی از برجسته ترین جاذبه های پنانگ در تور مالزی، عمارت چئونگ فت تز است. یک خانه مجلل با شکوه در دهه 1880 که به دلیل نمای ظاهری بی نظیر و رنگ آبی نیلی برجسته است.
 
اسکله قبیله (clan jetty)

این مکان از شش اسکله تشکیل شده است. اسکله قبیله میراث تاریخی پنانگ محسوب می شود. همچنین قبایل چینی در این منطقه زندگی می کنند.در این منطقه می توانید خانه های چوبی شناور روی دریا را ببینید.همراه مغازه های صنایع دستی و یک معبد کوچک.
 
  
معبد کک لوک سی(kek lok si)

بزرگترین معبد بودایی در مالزی است که مجموعه ای از صومعه ها ، تالارهای نماز ، معابد و باغ های زیبا و زیبا را در خود جای داده است. یک نماد ملی ، ساخته شده در سال 1890 است. فضای آن ده هکتار است و به سه منطقه تقسیم می شود:
 
سطح پایین مجموعه شامل ورودی تپه ، سوغات ، غرفه های غذا و نوشیدنی و حوضچه آزادسازی لاک پشت است.

بخش میانی دارای معابد ، باغها ، یک بتکده و چهار غرفه پادشاهی آسمانی است.
قسمت بالایی در تپه کوهستانی ،دارای مجسمه عظیمی از الهه رحمت و همچنین باغ ها و معابد بیشتری است.
 
دره دانم

بیشتر گردشگرانی که از ایالت کده دیدن می کنند ، در آخر زمان خود را در لنکاوی می گذرانند. یک شهر جذاب و غیر قابل کشف در تور مالزی به نام Alor Setar. میدان مرکزی آلو ستار شامل مسجد جامع زهیر ، ساختمان بزرگ ساعت ، تالار رویال و موزه سلطان است که دارای چشمه ای به عنوان محور می باشد. کمی دورتر ، گردشگران می توانند از تپه سنگ آهک گونونگ کریانگ 250 میلیون ساله بازدید کنند. به سمت کوالالیا در همان نزدیکی بروید و از میان ویرانه های یک قلعه مالایی قرن هفدهم ، در شمال مالزی قدم بزنید.
 
 
 
برای دریافت اطلاعات بیشتر با آژانس هواپیمایی گشت نوید در ارتباط باشید.
شماره تماس:
22332753-021
www.gashtenavid.com


کد مطلب: 698314

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/698314/تور-مالزی-آخر-قیمتی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com