پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

لزوم ترویج ازدواج بدون تشریفات بین جوانان

شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 698306
معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ساده زیستی و ازدواج بدون تشریفات بین جوانان گفت: باید بسترسازی کنیم، تا سن ازدواج کاهش پیدا کند.
لزوم ترویج ازدواج بدون تشریفات بین جوانان
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا،  محمد مهدی تندگویان در همایش بزرگ ملی نقش جوانان و سازمان های مردم نهاد در گفتمان سازی وحدت و تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه اسلام کاملترین دین عالم است که بنیانگذاری چون حضرت محمد(ص) داشته است، مگر می شود در چنین دینی اختلافی بین علمای شیعه و سنی وجود داشته باشد، گفت: در دین کامل اسلام که به برادری، رحمت، عدالت و مبارزه با ظلم بشارت داده است جای هیچ گونه اختلافی وجود ندارد مگر این که دشمنان و کفار به دنبال به هم زدن وحدت بین شیعه و سنی باشند.

 وی با بیان اینکه حوزه جوانان بهترین بستر برای گسترش فرهنگ اسلامی و ناب محمدی در عرصه های ملی و بین المللی است، از سازمان های مردم نهاد جوانان خواست، تا با تالیفات مشترک دو مذهب و خروجی مناسب از این همایش بزرگ با نظر علمای تشیع و تسنن گردآوری کنند تا افق مناسبی جهت وحدت اسلامی ترسیم شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آفت تجمل گرایی و حب دنیا در بین جوانان گفت: باید فرهنگ ساده زیستی و ازدواج بدون تشریفات را در بین جوانان بستر سازی کنیم تا سن ازدواج کاهش پیدا کند. توجه وزارت ورزش و جوانان به سیستان و بلوچستان به صورت ویژه است و به همین منظور مدیران کل وزارت جهت رفع موانع و مشکلات حوزه جوانان در ماه یکبار به این استان پهناور سفر می کنند.

تندگویان فعالیت‌های جهادی در استان سیستان و بلوچستان را نیازی ضروری دانست و تاکید کرد: بهترین خدمت بی منت فعالیت‌های جهادی است که با کمک خیرین کشوری و همراه با تشکل های جوانان هم می توان کمک بزرگی به روستاییان صورت گیرد و هم در راستای وحدت اسلامی گام برداشت.

به گزارش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان وی همچنین از حمایت جهادی سازمان های مردم نهاد جوانان استان سیستان و بلوچستان در بحث کمک رسانی به استان‌های سیل‌زده که خود نشان از وحدت بی نظیر در بین مردم ایران است، تشکر و قدردانی کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *