سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۵

مصباحی مقدم: ایران از اوج تحریم‌ها عبور کرد

جمعه ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۱
کد مطلب: 698160
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکایی‌ها هیچ حربه دیگری برای تحریم‌های جدید اقتصادی علیه کشورمان ندارد.
مصباحی مقدم: ایران از اوج تحریم‌ها عبور کرد
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ایران از اوج تاثیرگذاری تحریم‌ها عبور کرده است، اظهار کرد: آثار تحریم‌ها رو به سرازیری بوده و آمریکایی‌ها هیچ حربه دیگری برای تحریم‌های جدید اقتصادی علیه کشورمان ندارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا اقدام  به تحریم‌های سیاسی کرده است، ادامه داد: آمریکا اهرم فشار جدید اقتصادی علیه ایران در اختیار ندارد.
 
حجت الاسلام مصباحی مقدم  با اشاره به روند نزولی قیمت ارز  گفت: چند ماهی است که ارز به  ثبات نسبی و کاهش تدریجی و آرام  قیمت رسیده و بانک مرکزی بازار ارز را به خوبی مدیریت می‌کند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  با اشاره به شوک‌های سیاسی در منطقه افزود: این شوک‌ها تاثیری بر بازار ارز و سکه در کشورمان ندارد و دیدیم که توقیف نفتکش انگلیسی تاثیری جدی بر بازار ما نداشت و این نشان می‌دهد که ما از اوج تاثیرگذاری تحریم‌ها عبور کردیم.

منبع:باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایران از اوج تحریم ها عبور کرد و در تحریم صاحب رکورد جدیدی شد
Iran, Islamic Republic of
به چه قیمتی حاج آقا
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
غلامرضا مصباحی‌مقدم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: طیف آرای خاکستری به هرحال در انتخابات شرکت خواهد کرد حتی اگر اصلاح‌طلبان انتخابات را تحریم کنند....!!!!