پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۳۵

رامبد جوان به شایعات درباره خنداونه و مهاجرت پایان داد

پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب: 698129
مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» با انتقاد از حاشیه‌ها و موج‌سازی‌های بی‌اساسِ رسانه‌ای به تمامی شایعات پایان داد.
رامبد جوان به شایعات درباره خنداونه و مهاجرت پایان داد
به گزارش جهان نيوز، «خندوانه» بیست و یکم خردادماه سال 93 شروع شد و در سوم آبان‌ماه همان سال به پایان رسید. استقبال مردم از این برنامه باعث شد تا رامبد جوان به فکر فصل‌های بعدی باشد. او همیشه بر خلاقیت و نوآوری و حرف جدید داشتن در برنامه و سریال و فیلم تأکید داشته است.
 
به همین‌خاطر رفته رفته در فصل‌های بعدی اتفاقات جدیدی به برنامه «خندوانه» اضافه شد. فارغ از خنده‌های 25 ثانیه‌ای برای بالا بردن اعتماد به نفس، بارقه امید و شادی‌آفرینی در جامعه، خواندن آهنگ‌های ملی‌گرایی و وحدت‌آفرینی، گزارشی از صاحبان مشاغل و کارآفرینی، گپ و گفت با مهمانان متنوع برنامه، اجرای نمایش طنز توسط «جناب خان» و بازیگران دیگر، ورود استندآپ کمدی به تلویزیون، مسابقه خنداننده برتر بین 16 کمدین، اتفاقات جدیدی مثل لباهنگ، ادابازی، خنداننده‌شو، نی‌نی‌رو و مسابقه روبیکیو، مخاطب را با تنوع در برنامه‌سازی روبرو می‌کرد.

اتفاقات جالب توجه و استقبال مردم از «خندوانه»، رامبد جوان را بیش از فضای کارگردانی در سریال و فیلم سینمایی، در قُرُقِ ساختِ فصل‌های بعدی «خندوانه» قرار داد. زیرا «خندوانه» تا ایستگاه ششم ادامه پیدا کرد و تا شانزدهم فروردین‌ماه امسال روی آنتن بود.

همان روزها شایعه‌هایی در فضای مجازی دست به دست می‌شد که رامبد جوان دیگر قصدِ ساختن «خندوانه» هفتم را ندارد. اما در آخرین قسمت از برنامه «خندوانه» که ایام نوروز روی آنتن می‌رفت حبیب رضایی بازیگر سینما و تلویزیون در جریان گپ و گفت از مجری و کارگردان این برنامه خواست تا به خاطر مردم و خنده‌ها و شادی‌ها که لازمه طراوت و شادابی این جامعه است، شاهد «خندوانه‌های» بعدی باشیم.

رامبد جوان هم این قول و وعده را داد که بعد از یک دوره استراحت و تغییر و ابتکار جدید، دوباره «خندوانه» را روی آنتن ببرد. البته همین چندی پیش که شایعه‌سازی‌ها به اوج خودش رسید موانعی ایجاد شده که فعلاً از «خندوانه» خبری نیست تهیه‌کننده این برنامه اعلام کرد فصل جدید بنابر توافق با شبکه نسیم پس از محرم و صفر روی آنتن می‌رود.

البته پیش از این هم در جریان ساخت بخش‌هایی از برنامه «قاچ» در مناطق سیل‌زده خودِ رامبد جوان، تهیه‌کننده و عوامل دیگر این وعده را دادند و مردم هم از این حضور دوباره خوشحال شدند.

رفتنِ رامبد جوان به کانادا برای به دنیا آوردن فرزند خود، دوباره حاشیه‌ها و موج‌سازی‌ها را به اوج خودش رساند. تا جائیکه برخی از تلویزیون خواستند دیگر به این حضور خاتمه دهد. در همه این جریانات هیچ واکنشی از مجری و کارگردان برنامه «خندوانه» و البته بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون شنیده نشد.

تا اینکه روز گذشته حاشیه‌ها مسیر دیگری گرفت و این‌‌بار ادعا کردند که «ساخت فصل جدید این برنامه در هاله‌ای از ابهام است. آنطور که شنیده می‌شود رامبد جوان تا آخر امسال قطعاً به ایران برنمی‌گردد. یا جملات دیگر که: حواشی پیرامون مهاجرت رامبد جوان به کانادا هم در این وضعیت بی‌تأثیر نیست.»

قبل از هر نوع پاسخی باید به این نکته اشاره کرد این روزها تصویر رامبد جوان در آیتم‌های کوتاه و پشت صحنه‌های شوخی و طنزِ شبکه نسیم روی آنتن می‌رود. منابع موثق در سازمان صداوسیما هم از اراده رسانه‌ملی بر ادامه «خندوانه» خبر می‌دهند و هیچ منعی برای حضور رامبد جوان در برنامه‌های صداوسیما خصوصاً «خندوانه» نیست. به تعبیر تهیه‌کننده «خندوانه» هم قرار نبوده که این برنامه بازپخش شود.

رامبد جوان به همه این شایعات پایان داد  گفت: این شایعات بی‌اساس و بی‌مبنا هستند و این مطالب مهاجرت و ساخته نشدن «خندوانه» هفتم هم به دنبال موج‌سازی‌های عوام‌فریبی دیگر است. او تصریح کرد: چرا این فرض به وجود آمده که ما مهاجرت کردیم و دیگر هم «خندوانه» نمی‌سازیم؟

مجری و کارگردان این برنامه تلویزیونی درباره شروعِ «خندوانه» جدید،‌گفت: مقدمات کار و پیش‌تولید شروع شده و زمان شروع الان معلوم نیست. اما بعید می‌دانم بلافاصله بعد از محرم و صفر، «خندوانه» هفتم آغاز شود.

سیدعلی احمدی تهیه‌کننده «خندوانه» هم از شروع پیش‌تولید قسمت هفتم این برنامه خبر داده و گفته است: «رامبد جوان فقط برای زمان مشخصی به کانادا سفر کرده و به زودی به ایران برمی‌گردد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
کجا بری از ایران بهتر پول پارو کنی
Iran, Islamic Republic of
در ایران با ادا در آوردن و شعار و لبخندهای دروغین پول جمع می کنند آنوقت می برند کانادا خرج می کنند تا اقتصاد آنجا شکوفا شود. اگر قرار است امثال ایشان برنامه ایی داشته باشند بهتر است مسئولین صدا و سیما تجدید نظر کنند.
دلواپس
Iran, Islamic Republic of
برنامه ای برای خنده های سطحی ...
Iran, Islamic Republic of
... آنها نه برای وطنشان ارزش قائل هستند و نه دینشان همسر وی در کشور معلوم الحال کانادا کشف حجاب کرده و ....!!!!
Mohamad
Iran, Islamic Republic of
خب منم باشم فصل دهمشم می‌سازم پولارم برمیدارم تو کانادا خرج میکنم باز برمی‌گردم
محمد
Iran, Islamic Republic of
سلام
انسان متعجب می شود که آیا در این مملکت قحط الرجال است ....!!!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا چند تا مثل ایشون سراغ داری ؟!!!!! لطفا نام ببر
United Arab Emirates
تو این کشور تا بخوای فروانه. چندتا میخوای؟؟؟
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
شما اول بگو کدوم ویژگی ایشون مد نظر شماست که اون را براتون منحصر بفرد کرده؟ ..
Iran, Islamic Republic of
با خیلی از نظرات درج شده موافقم اما

چند نفر از شما بزرگواران که مخالف نوشتید این برنامه رو نگاه نکردید ؟
چند نفر از ماها همه چیزمان کامل است دینمان ،ایمانمان ،اخلاقمان ،حجاب عیالمان دخترمان و.....
چند نفر مانند ایشان سراغ دارید که در ساخت برنامه اش از حیطه اخلاق خارج ننشود (یادتان بیاد از شوخیهای مستهجنن رضا عطاران و...) و شما را در شرایط سخت اقتصادی و تحریم و...بخنداند ؟
فراموش نکنیم که ایشان لحظات بسیار نابی رو هم در برنامه شان برای بینندگان خود پدید اورده اند و قطعا در وحدت ملی و عشق به وطن موثر بوده اند

اصلا نمیخام دفاع بیجا کنم از این حاشیه پررنگ ،اما بیایم کمی ایشان رو درک کنیم .ایشان خانواده عیالش در کانادا بوده و قبلا دو تا همسر هم طلاق داده توقع دارید سخت جلوی عیال محترم بایستد باز همین شماها نیستید که بگید چرا همسر سوم رو .....خود رامبد ادم باهوشیه اما مطمئن باشید نتونسته مقاومت کنه

در مجموع حرفم اینه که برآیند رو ببینیم من هم خیلی دوست داشتم ایشان کانادا نمی رفت همسرش بی حجاب نمی گشت و.... اما انشالله جبران میکنه و دیگه حاشیه درست نمیکنه


حرف اخر بنظر شما شبکه های وهابی ،من وتو voa و بی بی سی دوست دارند رامبد بیاد و برنامه بسازه یا مهاجرت کنه کانادا ؟

ممنون
با این نظر اصلا موافق نیستم
ایشون کارش رو انجام داده ولی پول بسیار بسیار زیادی هم درآورده. فقط پول هایی که در اثر فالوورها و تبلیغات توی صفحه مجازیش به دست آورده رو حساب کنید تا متوجه بشید.
نکته دیگه اینکه بحث سر اینه که الان ایشون چه جوری میتونه بیاد و مثل قبل در مورد مقوله هایی صحبت کنه که دیگه نمیشه باورش کرد.؟ مثل مذهب، دین ، حجاب، نیازمندان، پویش های ملی وطن دوستی؟؟ ما چطور برای بچه هامون می تونیم توضیح بدیم که میشه که کسی اصلا به مسائل اولیه دین مثل حجاب پایبند نباشه و در عین حال بیاد و برنامه بسازه و سلبریتی ملی هم باشه و تلویزیون بهش آنتن بده؟ بحث بر سر بی حجاب شدن یک آدم معمولی نبیست، چون خیلی ها بی حجاب شده اند و می شوند، بلکه بحث بر سر بی حجاب شدن کسی هست که خواه ناخواه تاثیر زیادی روی مخاطبینش داشته . چطور میشه دخترهایی که این صحنه ها رو از صفحات مجازی دیده اند متقاعد کرد که حجاب خوبه و کشف حجاب بده؟متاسفانه خوب یا بد همون حرف مولوی درسته که این دنیا مثل یک نردبانه که هر کسی بالاتر میره افتادنش هم شدت بیشتری داره. این همون نیمه پنهان و دیده نشده شهرت هست که وقتی از نردبان میفته خواه ناخواه شدت بیشتری داره. و....
Iran, Islamic Republic of
خیلی از اینها بهتر هست که بهشون بها داده نمیشه ،برنامه ای کاملا به سبک غربی و بنابه قول خود رامبد به تقلید از آمریکا ،بعدش هم افتضاح کانادا ،این یعنی نه تنها باز گذاشتن دست مروجین فرهنگ غربی بلکه خندیدن به ریش دین و دینداری ،امیدوارم صداوسیما از این نگاههای محدود نگر که تنها چند سلبریتی رو ببینه دربیاد .
ممد
United States
برمیگردیم به ایرون.(۳)...
رضا
Iran, Islamic Republic of
خخخخخ ! ميگم ناقلا رامبد ، چه به ريش همه مون خنديد !!!!!!!
آیا واقعا صدا و سیما میخواد بعد از کشف حجاب همسر رامبد جوان، باز هم به ایشون آنتن بده؟!!!
Iran, Islamic Republic of
مردم ایران ما شما را خیلی دوست داریم ..!!!
Canada
مردم ایران را واقعا دوست دارد چون منبع درآمدش هستند..... .!!!!
Iran, Islamic Republic of
جيب مردمو دوست دارد و دلار نفتيشون را
Iran, Islamic Republic of
.اجازه بدن جونهای زیادی در این مملکت هستند که برنامه های به مراتب بهتر میسازند...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ماست مالی از این واضحتر !!!
جهان شما دیگر چرا ؟
مقالات آنوقت خودتان یادتان رفته !!!؟؟
خودشان دو تابعیتی باشند یا نباشند ،رفتن ایشان برای وضح حمل همسر و اخذ پاسپورت کانادایی برای فرزند که دیگر پنهان کردنی نیست !!! دیگر مردم حرفهای ایشان راجع به وطن و وطن پرستی و عالی بودن در ایران را باور نکرده اند ....
Iran, Islamic Republic of
ما دیگه خندوانه نگاه نمی کنیم فکر کنم خیلی از مردم هم همینطوردیگه ...!!
Iran, Islamic Republic of
کلا"برنامه بی محتوا و بی مزه ای بود دورهمی خوب که تعطیل شد.
Iran, Islamic Republic of
تسنیم و‌جهان و فارس، شما که مثلا ارزشی هستین چرا اینارو تطهیر میکنین و بهشون میدون میدین؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما کی میخاد بفهمه که در جنگ نرمه خدا میدونه؟! طرف با سوء استفاده از آنتن صدا و سیما و با بهونه خندوندن مردم، اومده خیلی از خط قرمزا رو شکسته و قبح خیلی از چیزا رو از بین برده اونوقت بازم صدا و سیما به بهونه اینکه مردم نیاز به شادی دارن میخاد به این آقا آنتن بده!!!...!!!
موسوی اصفهان
Iran, Islamic Republic of
آخه کدوم آدمی این همه درآمد را این جا ول میکنه بره اونجا
اینجا پول در میارند اونجا خرج میکنند مثل بیشتر پزشک های عزیز
آخه اونجا فقط جای پول خرج کردنه نه جای پول در آوردن!!
United Arab Emirates
نباید تو تلویزیون ظاهر شود!!
Iran, Islamic Republic of
... مردم را مضحکه خودت کرده ای !
علی
Iran, Islamic Republic of
تصویری که از رامبد و همسرش توی کانادا پخش شده، اگه صحت داشته باشه، تاکید میکنم اگه صحت داشته باشه، هم ایشون و هم صدا و سیما نباید فصل هفتم خندوانه رو ببرن رو آنتن. ...
Iran, Islamic Republic of
شایعه...؟؟؟!!!!!!!!!!!
یعنی به کانادارفتن وبچه راآنجابه دنیاآوردن شایعه بود...؟!!!!!!!
Sweden
الان این آقا به کدوم شایعه پاسخ داد؟
Iran, Islamic Republic of
اینقدر بی انصاف نباشید زندگی در کانادا خرج داره کمک کنید به این قشر آسیب پذیر
United Arab Emirates
...
Iran, Islamic Republic of
..