جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

وضعیت هوای کشور طی سه روز آینده

پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۴
کد مطلب: 698099
سازمان هواشناسی برای سه روز آینده پدیده گرد و خاک را برای شهرهای واقع در نوار شرقی کشور پیش‌بینی کرد.
وضعیت هوای کشور طی سه روز آینده
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایرنا، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز بعداز ظهر در ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های تهران، البرز، و دامنه‌های زاگرس هم برای شمال غرب و غرب در استان‌های آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، زنجان، کردستان، کرمانشاه، همدان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد و بخش هایی از ایلام و فارس و شمال خوزستان رشد ابر و رگبار و رعد و برق موقتی را همراه با وزش بادهای شدید را شاهد خواهیم بود.

گودرزی افزود: برای جمعه بعد از ظهر هم در استان های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب فارس، بخش هایی از استان هایی مثل لرستان، کرمانشاه، ایلام، غرب آذربایجان غربی، کردستان و ارتفاعات شمال خوزستان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

به گفته این کارشناس هواشناسی، شنبه و یکشنبه آتی در غالب مناطق کشور آسمانی صاف را داریم. از فردا جمعه تا یکشنبه آینده برای شمال شرق و سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود؛ ضمن این که برای سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل باد و گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

گودرزی در ادامه بیان کرد: آسمان تهران امروز کمی ابری است؛ بعداز ظهر افزایش ابر و وزش باد را شاهد خواهیم بود و بیشینه دما در این استان به ۳۳ درجه بالای صفر می رسد.

به گزارش سازمان هواشناسی، امروز اردبیل با دمای ۸ درجه بالای صفر و اهواز با دمای 42 درجه بالای صفر، به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان های کشور بوده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *