جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

عامل تیراندازی «فیلادلفیا» تسلیم شد

پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب: 698096
عامل تیراندازی «فیلادلفیا» پس از چندین ساعت درگیری با نیروهای پلیس در نهایت ساعاتی پیش مجبور شد خود را به نیروهای امنیتی تسلیم کند.
عامل تیراندازی «فیلادلفیا» تسلیم شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از فارس، عامل مسلح تیراندازی «فیلادلفیا» که خود را درون خانه‌ای محبوس کرده بود و به سمت افسران پلیس آمریکا تیراندازی می‌کرد و 6 نفر از آنها را زخمی کرده بود، بعد از ساعت‌ها جدال با نیروهای امنیتی، در نهایت تسلیم شد.

شبکه روسی «راشاتودی» در این خصوص گزارش کرد، «اریک گریپ» سخنگوی پلیس فیلادلفیا تأیید کرد که عامل مسلح دستگیر شده است و ادامه داد که در حال حاضر تیم «سوات» (سلاح و تاکتیک‌های ویژه) آمریکا در حال پاکسازی خانه‌ای هستند که عامل مسلح در آن پناه گرفته بود.
شبکه تلویزیونی «دابلیو تی ایکس اف» گزارش کرد که عامل مسلح حدود نیمه‌شب خود را به نیروهای پلیس تسلیم کرد و در حالیکه دو دست خود را به نشانه تسلیم بالا نگه داشته بود، از خانه خارج شد.

چندین رسانه خبری به نقل از منابع پلیس، عامل مسلح را بعنوان «موریس هیل»، 34 ساله، بومی فیلادلفیا تعیین هویت کردند که سابقه گسترده جنایی وی به اوایل دهه 2000 بازمی‌گردد.

هیل بعنوان یک مجرم حرفه‌ای شناخته شده است که چندین بار برای ارتکاب جرایمی از جمله مالکیت غیرقانونی سلاح و حملات خشونت‌بار به زندان افتاده است. وی به واسطه سوابق جنایی، از خرید سلاح منع شده است.

رسانه‌های آمریکایی بامداد پنجشنبه (به وقت تهران) از وقوع تیراندازی در «فیلادلفیا» بزرگترین شهر ایالت پنسیلوانیا خبر داده و نوشتند که در این حادثه به سوی نیروهای پلیس تیراندازی شده است.

به نوشته سایت خبری شبکه «ای‌بی‌سی»، در این حادثه دستکم ۶ نیروی پلیس هدف قرار گرفته و زخمی شده‌اند. یک نیروی پلیس هم هنگام عملیات با یک خودرو برخورد کرده و مجروح شده است.

گزارش شده است که این حادثه پس از آن رخ داده که گروهی از نیروهای واحد مبارزه با مواد مخدر پلیس وارد ساختمان شده‌اند. در حالی که مشغول بازداشت چند نفر بوده‌اند، به سوی آن‌ها تیراندازی شده و مأموران در ساختمان گیر افتاده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *