کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قالیباف؛

اقدام و عمل انقلابی در جبهه انقلاب باعث پیروزی شد

23 مرداد 1398 ساعت 20:09

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقدام و عمل انقلابی در جبهه انقلاب باعث پیروزی شد، گفت: باید زیست انقلابی و مؤمنانه داشته باشیم و بدون طبقه‌بندی به مردم خدمت کنیم.


به گزارش جهان نیوز، محمدباقر قالیباف عصر امروز در گردهمایی بزرگ جهادگران اظهار کرد: جوانان ما در گام دوم انقلاب از رهبر و امامشان مستقیما تدابیر و فرامین این بزرگوار را دریافت کنند و به آن عمل کنند.

وی گفت: شکر نعمت این است که جهادگران و جوانان این کشور اجازه ندهند این پیام و رهنمود مقام معظم رهبری لحظه‌ای متوقف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: جوانان عزیز زمانی که وارد این جلسه شدم و شور و نشاط را در جلسه دیدم به یاد دوران جوانی خودم در عید سال 58 که چند ماه از پیروزی انقلاب نگذشته بود، افتادم.

قالیباف تأکید کرد: آن روز انقلاب هنوز پا نگرفته بود و من یادم می‌آید که جوانان انقلابی و توده‌های مردم همه با هم از همه جا برای سازندگی انقلاب حرکت می‌کردند.

وی تشریح کرد: اما یکسال این تلاش ادامه پیدا کرد و در سال 59 رژیم بعث به کشور حمله ور شد و کار جهادی از روستاها به خط مقدم جبهه انتقال پیدا کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اولین خطاب رهبر انقلاب به جوانان جهادی است، تصریح کرد: امروز بعد از چهل سال از انقلاب اسلامی، که رهبر انقلاب در پیام گام دوم انقلاب خطاب به جوانان فرمود که جوانان منتظر تعارف و واگذاری کارها و سمت‌ها نباشد.

قالیباف تاکید کرد: همانطور که امنیت را مدیون جوانان هستیم رهبر امروز پرچم خدمت را به دست جوانان داده است و جوانان باید این پرچم را در راه پیشرفت و تحول اقتصاد به قله‌های موفقیت برسانند و این جوانان بدون وابستگی به بروکراسی‌های اداری به پیش روند.

وی در پایان با بیان اینکه اقدام و عمل انقلابی در جبهه انقلاب باعث پیروزی شد، خاطرنشان کرد: باید زیست انقلابی و مؤمنانه داشته باشیم و بدون طبقه‌بندی به مردم خدمت کنیم.


کد مطلب: 698064

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/698064/اقدام-عمل-انقلابی-جبهه-انقلاب-باعث-پیروزی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com