پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳
قالیباف؛

اقدام و عمل انقلابی در جبهه انقلاب باعث پیروزی شد

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب: 698064
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اقدام و عمل انقلابی در جبهه انقلاب باعث پیروزی شد، گفت: باید زیست انقلابی و مؤمنانه داشته باشیم و بدون طبقه‌بندی به مردم خدمت کنیم.
اقدام و عمل انقلابی در جبهه انقلاب باعث پیروزی شد
به گزارش جهان نيوز، محمدباقر قالیباف عصر امروز در گردهمایی بزرگ جهادگران اظهار کرد: جوانان ما در گام دوم انقلاب از رهبر و امامشان مستقیما تدابیر و فرامین این بزرگوار را دریافت کنند و به آن عمل کنند.

وی گفت: شکر نعمت این است که جهادگران و جوانان این کشور اجازه ندهند این پیام و رهنمود مقام معظم رهبری لحظه‌ای متوقف شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان داشت: جوانان عزیز زمانی که وارد این جلسه شدم و شور و نشاط را در جلسه دیدم به یاد دوران جوانی خودم در عید سال 58 که چند ماه از پیروزی انقلاب نگذشته بود، افتادم.

قالیباف تأکید کرد: آن روز انقلاب هنوز پا نگرفته بود و من یادم می‌آید که جوانان انقلابی و توده‌های مردم همه با هم از همه جا برای سازندگی انقلاب حرکت می‌کردند.

وی تشریح کرد: اما یکسال این تلاش ادامه پیدا کرد و در سال 59 رژیم بعث به کشور حمله ور شد و کار جهادی از روستاها به خط مقدم جبهه انتقال پیدا کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اولین خطاب رهبر انقلاب به جوانان جهادی است، تصریح کرد: امروز بعد از چهل سال از انقلاب اسلامی، که رهبر انقلاب در پیام گام دوم انقلاب خطاب به جوانان فرمود که جوانان منتظر تعارف و واگذاری کارها و سمت‌ها نباشد.

قالیباف تاکید کرد: همانطور که امنیت را مدیون جوانان هستیم رهبر امروز پرچم خدمت را به دست جوانان داده است و جوانان باید این پرچم را در راه پیشرفت و تحول اقتصاد به قله‌های موفقیت برسانند و این جوانان بدون وابستگی به بروکراسی‌های اداری به پیش روند.

وی در پایان با بیان اینکه اقدام و عمل انقلابی در جبهه انقلاب باعث پیروزی شد، خاطرنشان کرد: باید زیست انقلابی و مؤمنانه داشته باشیم و بدون طبقه‌بندی به مردم خدمت کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
خدمتی که بعضی از مسؤلین کردن که تا .قیام قیامت یاد مردم نمی رود مثل آخوندی
سپهر
Iran, Islamic Republic of
زيست انقلابى يعنى چى ؟! آقازاده هاتون كه هر كدوم مولتى ميلياردرند !....
Iran, Islamic Republic of
...!