جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

شهاب حسینی: در خدمتِ پروژه‌های ایرانی هستم

چهارشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب: 698018
شهاب حسینی اعلام کرد که علت بعضی از خبرسازی‌های غیرواقعی را نمی‌دانم و برمی‌گردم در خدمتِ پروژه‌های ایران هستم.
شهاب حسینی: در خدمتِ پروژه‌های ایرانی هستم
به گزارش جهان نيوز، روز گذشته محمدرحیم لیوانی رئیس مرکز صبا نسبت به خبرسازی‌ها و شایعه جدایی شهاب حسینی از مجموعه «شکرستان» واکنش نشان داد و گفت:  نوشته‌اند شهاب حسینی دیگر راوی «شکرستان» نخواهد بود؛  شهاب حسینی در این سری هم به دلیل سفر نتوانست روایت‌های خودش را در «شکرستان» داشته باشد مگرنه مشکل دیگری وجود نداشت. علاوه بر حضور هنرمندان جدید در «شکرستان»، بنای ما ادامه کار با شهاب حسینی خواهد بود. استودیویی پیدا نکردیم مگرنه شهاب حسینی در مسافرت هم این روایت‌ها را می‌خواند. این شایعات مبنا و اساسی ندارند و در سری جدید شهاب حسینی دوباره راوی «شکرستان» خواهد بود.
تهیه‌کننده «شکرستان» هم گفت که من تعجب کردم که این‌ هم شایعه ساختند. شهاب حسینی در سفر بود و به پروژه نرسید؛ واقعا‍ً نمی‌دانم این شایعات از کجا شکل گرفته است. ما قرار بود در ابتدا از هنرمندان مختلفی استفاده کنیم ولی مردم از حضور شهاب حسینی بسیار استقبال کردند و او همچنان با «شکرستان» خواهد بود.

شهاب حسینی هم در صفحه مجازی خودش نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد:



«دوستان و هموطنان گرامی سلام و عرض احترام
علت بعضی از خبرسازی‌های غیرواقعی و انگیزه‌های پشت آن بر بنده روشن نیست.
در خصوص عدم ادامه همکاری بنده کوچک با مجموعه جذاب خلاقانه و دیدنی شکرستان به تهیه‌کنندگی دوست و همکار عزیز و صمیمی آقای مسعود صفوی صرفا به دلیل عدم هماهنگی زمانی به دلیل شرایط فشرده‌ کاری بنده در خارج از ایران اتفاق افتاده که برخلاف خواست قلبی طرفین رقم خورده چراکه شخصاً از علاقه‌مندان به این مجموعه هستم.

انشاءالله بعد از اتمام پروژه‌های کاری در خارج از کشور برای رفع دلتنگی و انجام پروژه‌هایی طبق قرار‌های قبلی در ایران همیشه عزیز خواهم بود. انشاءالله، به شرط بقا. آمین.»

گفتنی است، سری جدید مجموعه «شکرستان» به مناسبت عید قربان تا عید غدیر از بیستم مردادماه ساعت 22:30 از شبکه نسیم پخش خود را آغاز کرده است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *