کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توضیح پلیس درباره پیامک کشف حجاب

22 مرداد 1398 ساعت 15:43

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: افرادی که برایشان پیامک کشف حجاب صادر شده است اگر به پلیس مراجعه کنند مستندات مربوطه را دریافت خواهند کرد.


به گزارش جهان نیوز به نقل از ایسنا، سردار حسین رحیمی در نشست با خبرنگاران در واکنش به یکی از خبرنگاران در مورد اینکه «به نظر می‌رسد که برای برخی از افراد پیامک‌های ‌اشتباه کشف حجاب صادر شده است»، گفت: افرادی که برایشان پیامک صادر شده است اگر به پلیس مراجعه کنند مستندات مربوطه را دریافت خواهند کرد و اعتراضات آنان مورد بررسی قرار خواهد گرفت بنابراین این‌طور نیست که حقی از کسی ضایع شود.

رحیمی درباره اینکه آیا ممکن است فردی دارای خصومت شخصی با شهروندی بوده و گزارش دروغین از بدحجابی به پلیس ارسال کند، اظهار داشت: در این زمینه ثبت گزارش تنها از سوی ماموران انجام می‌شود، ضمن اینکه ماموران ما نیز باید در برابر گزارشی که ثبت کرده‌اند پاسخگو باشند و چنین مباحثی به هیچ عنوان وجود ندارد.

وی تاکید کرد: پلیس با پوشش شهروندان در محیط و حریم خصوصی‌شان کاری ندارد اما در محیط عمومی و منظر عمومی باید شئونات و قوانین جامعه رعایت شود.

رئیس پلیس پایتخت در مورد اینکه آیا با موارد تخلف و بدحجابی در فضای مجازی نیز برخورد می‌شود، گفت: مرکز رصد فضای مجازی در پلیس امنیت اخلاقی، پلیس اماکن، پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی و دیگر یگان‌های تخصصی ایجاد شده است و در صورت مشاهده تخلفات با آن برخورد می‌شود.


کد مطلب: 697901

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/697901/توضیح-پلیس-درباره-پیامک-کشف-حجاب

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com