پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۱

اطلاعاتی که به روحانی می‌دهند ناقص است

سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۵
کد مطلب: 697899
رئیس کمیسیون عمران گفت: نرخ اجاره بها تاکنون نزدیک به 70 درصد افزایش داشته و مسئولان باید برای بیان واقعیات به مردم اطلاعات درستی در اختیار داشته باشند.
اطلاعاتی که به روحانی می‌دهند ناقص است
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس کمیسیون عمران با اشاره به اظهارات اخیر رئیس جمهور مبنی بر اینکه نرخ اجاره بها در ماه های اخیر تنها 30 درصد افزایش داشته است، اظهار داشت: به نظر می رسد به آقای روحانی اطلاعات کاملی داده نمی شود چرا که این اطلاعات به هیچ وجه واقعی نیست.

وی با بیان اینکه قیمت اجاره بها نزدیک به 70 درصد افزایش داشته است، افزود: واقعیت این است اگر رئیس جمهور بخواهد تصمیمی بگیرد باید براساس اطلاعات صحیح و درست این تصمیم را اتخاذ کند و چون متاسفانه این اطلاعات ناقص است طبیعی است که در تصمیم گیری هم دچار مشکل می شود.

رئیس کمیسیون عمران در خصوص کاهش تورم 70 درصدی در بازار مسکن خاطرنشان کرد: در جلسات علنی و غیرعلنی که مکررا برگزار کردیم دولت را به تکالیفی مشخص کردیم که اگر این جلسات و تکالیف نبود شاید تا به حال این 70 درصد به 100 درصد رسیده بود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
تا بوده همین بوده ولی آدم باید از گذشته عبرت . بگیرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟