پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۱

روایت خواندنی از دیدار ستاره‌های والیبال با «آقا» +تصاویر

سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 697897
امیرحسین اسفندیار بهترین مدافع مسابقات در این دوره از رقابت‌های جهانی جوانان گفت: دیداری فوق العاده بود که هرگز آن را فراموش نمی‌کنم. از وقتی که به ما گفتند می‌توانیم به حضور آقا برویم حس عجیبی داشتم.
روایت خواندنی از دیدار ستاره‌های والیبال با «آقا» +تصاویر
به گزارش جهان نيوز، دیدار ملی پوشان جوان کشورمان با مقام معظم رهبری پس از کسب عنوان قهرمانی جهان شیرینی این جام را برای تک تک آنها شیرین تر و خاطره به یادماندنی اش را ماندگارتر کرد. پیرو درخواست مادر یکی از اعضای تیم جوانان والیبال کشورمان برای ملاقات با رهبری، دفتر مقام معظم، با ترتیب دادن برنامه ای جهت دیدار اعضای این تیم با حضرت آیت الله خامنه ای شرایطی فراهم ساخت تا جوانان غرور آفرین والیبال کشورمان به خواسته قلبی شان دست یافته و ضمن دیدار با رهبری از پندها و رهنمودهای ایشان بهره مند شوند.

در این راستا با تنی چند از اعضای تیم والیبال کشورمان صحبت کردیم تا از خاطره این دیدار و حواشی آن برای مان توضیح بدهند.

محمدی: پندهای حکیمانه رهبری چراغ راه والیبال می شود
اکبر محمدی سرپرست تیم والیبال جوانان کشورمان در گفت و گو با دانشجو در این باره اظهار داشت: همین که آقا پس از قهرمانی بچه های والیبال پیام تبریک برای تیم ملی فرستادند باعث شد تا موجی از خوشحالی بین اعضای تیم ایجاد شود. پس از آن هم که ایشان در اسرع وقت ترتیبی دادند تا بازیکنان تیم بتوانند به محضرشان بروند، بر خوشحالی قبلی بازیکنان و اعضای تیم افزود.

وی ادامه داد: دیدار با مقام رهبری انگیزه زیادی به بروبچه های تیم والیبال جوانان داد تا در ادامه با وفاق بیشتر و روحیه بالاتر و تلاش مضاعف برای مسابقات بعدی آماده شوند. ضمن اینکه صحبتهای حکیمانه رهبری در جهت رشد و ارتقای والیبال مشخص کرد نگاه ایشان به ورزش تا چه اندازه دقیق است. این کلام همچون چراغی راه پیش روی والیبال را روشن می کند.
 


محمدی در پایان گفت: موضوع بعدی این بود که رهبری درباره استفاده از مربی ایرانی برای تیم کشورمان توصیه هایی داشتند که بیانگر اهمیت ایشان به ایران و ایرانی و بهره گیری از دانش و توان مردم همین کشور است.

جلوه: انگشتر رهبری بهترین هدیه زندگی ام شد
آقا گفتند خدا شما را برای هم و شما را برای من حفظ کند
مهدی جلوه عضو تیم جوانان والیبال که به همراه مادر و پدرش در این ملاقات حضور یافته بود در این باره گفت: هرگز انتظار نداشتم به این سرعت بتوانم به خواسته ام برسم. من در بازگشت از مسابقات با این موضوع مواجه شد که اگر بتوانم به دیدار رهبری بروم انگیزه های زیادی برای ادامه فعالیت های ورزشی ام پیدا می کنم. پیشنهادی که البته مادرم داد.

وی افزود: وقتی از فدراسیون خبر دادند که می توانیم به دیدار رهبری برویم واقعا از صمیم قلب خوشحال شدم و از خدا تشکر کردم که اینقدر سریع خواسته مادرم و من را برآورده کرد. وقتی به محل ملاقات رسیدیم گزارشگرانی که آنجا بودند سراغ مادرم را می گرفتند و معتقد بودند او بانی اصلی این دیدار بوده است. من هم گفتم که مادرم دعوت نبودند. ولی بلافاصله گفته شد که آنها هم دعوت هستند و من در تماسی که با مادرم داشتم از او خواستم خودش را به محل ملاقات برساند. حدود یک ساعت بعد مادرم به اتفاق پدرم به محل دیدار رسیدند و در جمع حضور یافتند.
 

بازیکن تیم جوانان والیبال کشورمان از این ملاقات به نیکی یاد کرد و توضیح داد: در طول مدت زمانی که در محضر رهبری بودیم ایشان رهنمودهای خیلی خوبی را برای ما داشتند و مشخص بود که در کنار همه مشاغل زیادی که دارند تا چه حد دقیق اخبار ورزشی و مسابقات را هم دنبال می کنند.

جلوه خاطرنشان کرد: پس از پایان ملاقات من و خانواده ام به اتاقی راهنمایی شدیم که در آنجا از نزدیک با رهبری دیدار کنیم. اتفاقی فوق العاده که آقا انگشترشان را به من هدیه کردند که خیلی خیلی برایم ارزشمند بود.

وی در این باره که چه صحبتی بین مادرش و رهبری ردوبدل شد توضیح داد: مادرم به آقا گفت ما مهدی را با جان و دل مان بزرگ کردیم و تمام قد در اختیار ایران است و آقا هم در پاسخ به این حرف مادرم گفتند خداوند هر سه شما را برای هم و شما را برای من حفظ کند. این جملات هرگز از یادم نمی روند و این دیدار تا ابد در ذهنم باقی خواهد ماند.

وی در آخر گفت: از آن دیدار به بعد انگیزه های زیادی پیدا کرده ام تا در مسابقات پیش رو با همه توانم در اردوهای تیم ملی و مسابقات شرکت کنم چون بیش از پیش متوجه شده ام که نتایج والیبال و دیگر رشته های ورزشی چقدر می تواند باعث خوشحالی مقام معظم رهبری و هموطنانم بشود.

اسفندیار: مهربانی رهبری غافلگیرمان کرد
امیرحسین اسفندیار بهترین مدافع مسابقات در این دوره از رقابتهای جهانی جوانان نیز در این باره  به دانشجو گفت: دیداری فوق العاده بود که هرگز آن را فراموش نمی کنم. از وقتی که به ما گفتند می توانیم به حضور آقا برویم حس عجیبی داشتم که آن را می توانم به چیزی بیش از خوشحالی تعبیر کنم. حسی که تا آن روز تجربه اش نکرده بودم.

وی در این باره که از این دیدار چه خاطره ای برایش برجای مانده یادآور شد: مهربانی و صمیمیتی که در ملاقات با رهبری دیدم وصف ناپذیر بود و غافلگیرمان کرد. همیشه از مقام معظم رهبری تصوری اینچنینی داشتم ولی هرگز فکر نمی کردم در دیدار با ایشان از نزدیک این صمیمیت تا این اندازه افزایش پیدا می کند. ایشان مانند یک پدر مهربان با ما رفتار می کردند و وقتی از ما بابت تلاش که برای کسب عنوان قهرمانی تقدیر می کردند شرمنده شدیم.
 

اسفندیار در ارتباط با اینکه از این دیدار چه دستاوردی داشته گفت: عزمی که برای مسابقات بعدی داشتیم جزم تر شد و روحیه زیادی گرفتیم تا با همت و تلاش بروبچه های تیم در ادامه باز هم پرچم ایران را در بالاترین جایگاه قرار دهیم. همانجا با خودمان عهد کردیم باز هم اسباب شادی رهبری و مردم کشورمان را با نتایج خوب بعدی فراهم کنیم.

شریفی: در دیدار با رهبری آرزویم برآورده شد
مرتضی شریفی در گفت و گو با دانشجو، درباره دیدار با مقام معظم رهبری اظهار داشت: لحظه لحظه اين ديدار خاطره بود. از وقتي كه خبر دادند به حضور ايشان شرفياب مي شويم هيجان داشتيم. اين توفيقي بود كه نصيبم شد و آرزويي كه داشتم و خيلي زود هم محقق شد.
وی افزود: در این مدت که از مسابقات برگشته بودیم حسی به من می گفت این ملاقات صورت می گیرد و برای همین منتظر بودم روزي به حضور رهبري برسيم ولي فكر نمي كردم این دیدار به اين زودي اتفاق بيفتد اما سرانجام بازيهاي خوب مان در بحرین و قهرماني مان در مسابقات جهانی جوانان اين حادثه مهم را برایم رقم زد.
 

بازیکن تیم والیبال جوانان کشورمان درباره حواشی این دیدار پیش از حضور در محل ملاقات یادآور شد: لحظه شنيدن اين خبر حال من و ساير بچه ها ديدني و البته وصف ناشدني بود. همه خوشحال شده بودند و جو طوری بود که انگار دوباره قهرمانی مان تکرار شده است.
وی در آخر گفت: ديدار ايشان و شنيدن سخنانشان روحيه مضاعفي به من و دوستانم داد .مطمئنا از اين به بعد با روحيه و جنگندگي بيشتري در ميادين حاضر خواهيم بود.

منبع:خبرگزاری دانشجو
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عظمت حضرت آقا فراتر از امثال ترامپ و بن سلمان و پوتین و پاپ و سایر رهبران جهان است ....