کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رضا رشیدپور با یک برنامه شبانه به آنتن برمی‌گردد

21 مرداد 1398 ساعت 10:10

«سلام صبح بخیر» در آنتن می‌ماند و رضا رشیدپور اواخر تابستان با یک برنامه شبانه به تلویزیون می‌آید.


به گزارش جهان نیوز، بیست و دوم اسفندماه آخرین قسمت «حالا خورشید» روی آنتن رفت و چندی پیش خبرهایی مبنی بر بازگشت دوباره به تابستانِ تلویزیون رسانه‌ای شد. این روزها گروه و عوامل کار در پیش‌تولید هستند و خودشان را برای سری جدید «حالا خورشید» آماده می‌کنند.

پیگیری‌‌ها نشان می‌‌دهد احتمالاً نام این برنامه تغییر خواهد کرد و رضا رشیدپور اواخر تابستان، شبانه به آنتن برمی‌گردد.

حرف و حدیث‌هایی از تغییر ساعت و یا حتی حذف برنامه «سلام صبح بخیر» به گوش می‌رسد که پیگیری‌ها نشان می‌دهد این برنامه در کنداکتور صبحگاهی شبکه سه می‌ماند و احتمالاً عوامل و گروه برنامه‌ رضا رشیدپور بعد از خبر ساعت 22 این شبکه تلویزیونی روی آنتن خواهند رفت.  

قرار است برنامه جدید رضا رشیدپور گفتگومحور باشد و در فصل جدید با تجربه ساختاری متفاوت و افزودن شماری از روزنامه‌نگاران و کارشناسان رسانه به گروه خود، رضایت مخاطبانش را جلب کند.

پیش از این، «حالا خورشید» با زمینه اجتماعی و فضایی فعال، بانشاط و جذاب از شنبه تا پنج‌شنبه از شبکه سه سیما پخش می‌شد، برنامه‌ای که شامل بخش‌های مختلفی همچون بررسی روزنامه‌های روز کشور، گفتگو با مهمان، چراغ زرد، بورس ایده، بیلبورد و... است.

البته در فضای مجازی عنوان جدیدی برای این برنامه آورده‌اند که «مجله بامدادی» نام جدید برنامه رضا رشیدپور است اما بنابر پیگیری‌هایی که انجام شد بسیاری احتمال می‌دهند رضا رشیدپور با نام قبلی «حالا خورشید» برگردد و برخی هم می‌گویند تغییر ساختار و دکور شاید منجر به تغییر نام شود. زیرا تغییر کنداکتور هم می‌تواند در این راستا دخالت داشته باشد و برنامه جدید رشیدپور در آنتن شبانه نام جدیدی هم بگیرد. 

منبع:تسنیم


کد مطلب: 697726

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/697726/رضا-رشیدپور-یک-برنامه-شبانه-آنتن-برمی-گردد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com