کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در روز مبادا کسی نمی‌تواند جلوی سپاه بایستاد

20 مرداد 1398 ساعت 14:47

سردار شریف با بیان اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی با تجهیزات داخلی، بسیاری را شوکه کرده است گفت: جمهوری اسلامی در روز مبادا طوفان خشمی خواهد شد که انتقام خون شهیدانش را خواهد گرفت و کسی نمی تواند جلویش بایستاد.


به گزارش جهان نیوز، سردار رمضان شریف صبح یکشنبه در مراسم تقدیر از خبرنگاران بسیجی، قدرت گفتمانی را اصلی ترین قدرت نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و گفت: هرچه محتوای پیام قدرتمندتر باشد تاثیرگذاری آن بیشتر خواهد بود.

وی افزود: از چهار مولفه اصلی در تولید پیام، از نظر منبع تولید پیام، منحصر بفرد هستیم و کسی قادر نیست پیامی قدرتمندتر از پیام قرآن کریم داشته باشد اما در هماوردی با رسانه های بیگانه از نظر محتوای گفتمانی بی نظیر هستیم و اینکه معمار انقلاب در تمام جهان شناخته می شود بخش اعظم آن ناشی از قدرتمندی پیام است.

سردار شریف تصریح کرد: نظام مبتنی بر ولایت فقیه نسخه شفابخشی برای همه جوامع است و انقلاب اسلامی یک گفتمان جدید و مبتنی بر فطرت انسان ها است.

سخنگوی سپاه یادآور شد: در ۴۰ سال گذشته در یک رویارویی کاملا سازمان یافته با دشمن دست و پنجه نرم می کردیم، دشمن تلاش می کند جامعه را از گذشته خود پشیمان کنند.

وی افزود: ۱۳۵ هزار مستشار آمریکا قبل از انقلاب همه تصمیمات کشور را عهده دار بودند و طبق گزارش ها، قبل از بهمن ۵۷ حدود ۷۰ درصد مردم کشور در روستاها و ۳۰ درصد در شهرها زندگی می کردند و روستاهای آن زمان فاقد برق، جاده، آب آشامیدنی و بهداشت بود.

پشیمان کردن از گذشته محور دشمنان است
سردار شریف با بیان اینکه پشیمان کردن از گذشته، محور دشمنان است گفت: محور دوم آن است که همه چیز را به هم ریخته و پرآشوب و رو به سقوط جلوه دهند درحالی که همه مولفه های قدرت و ثبات در ایران بی نظیر بوده و امنیت کشور عالی است و داعش با آنکه در قلب کشورهای اروپایی رفته بود اما آن سوی مرزهای ما شکست خورد.

سخنگوی سپاه، ایجاد داعش و کشاندن درگیری ها در جغرافیای جهان را از نقشه های دشمنان برشمرد و گفت: وضعیت در اردوگاه مقابل بحرانی است و ثبات در جمهوری اسلامی به برکت رهبری حکیم و شجاع که در قلب ملت جایگاه دارد، مطلوب و عالی است.

سردار شریف با بیان اینکه خانواده در ایران مهمترین عنصر اجتماعی است تصریح کرد: بانوان در ایران در سایه اسلام و قوانین جمهوری اسلامی عزت پیدا کرده اند و ایران اسلامی مهد توجه به بانوان است.

وی با عنوان اینکه دشمن چیزی برای عرضه مقابل جمهوری اسلامی ایران ندارد گفت: دشمنان در همه پرونده ها و برنامه ها علیه ایران بازنده صرف بوده اند و جمهوری اسلامی به فضل الهی و برکت رهبری توانست جنگ و تهدید را به یک فرصت اساسی تبدیل کند و امروز همه توانمندی دفاعی ایران را قبول دارند.

سردار شریف با بیان اینکه سرنگونی پهپاد آمریکایی با تجهیزات داخلی، بسیاری را شوکه کرده است گفت: جمهوری اسلامی در روز مبادا طوفان خشمی خواهد شد که انتقام خون شهیدانش را خواهد گرفت و کسی نمی تواند جلویش بایستاد.

سخنگوی سپاه گفت: آینده و افق بسیار روشنی پیش روی ما است، ایجاد تمدن اسلامی دور از دسترس نیست و نباید بیانات مقام معظم رهبری را نادیده گرفت.

منبع:مهر


کد مطلب: 697704

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/697704/روز-مبادا-کسی-نمی-تواند-جلوی-سپاه-بایستاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com