جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

بازداشت ۳ مدیر دامپزشکی به اتهام فساد مالی

يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 697658
بررسی‌ها نشان می‌دهد این افراد از سال 92 تاکنون با سوءاستفاده از موقعیت خود با سندسازی و انعقاد قراردادهای صوری، مبالغ هنگفتی از بیت‌المال را به صورت گروهی تصاحب کرده‌اند.
بازداشت ۳ مدیر دامپزشکی به اتهام فساد مالی
به گزارش جهان نيوز، آرمان نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری سه‌نفر به اتهام فساد اداری در دامپزشکی این استان خبر داد. هادی هاشمیان افزود:

بررسی‌ها نشان می‌دهد این افراد از سال 92 تاکنون با سوءاستفاده از موقعیت خود با سندسازی و انعقاد قراردادهای صوری، مبالغ هنگفتی از بیت‌المال را به صورت گروهی تصاحب کرده‌اند. وی افزود: تاکنون سه‌نفر از مدیران میانی این اداره کل بازداشت شده‌اند. هاشمیان گفت: این افراد با سندسازی، پرداخت‌های نامتعارف به‌عنوان اضافه‌کار، ماموریت و سایر موارد را به حساب خودشان و گروهی از کارکنان این اداره که با هم مرتبط بودند واریز می‌کردند. وی تصریح کرد: متهمان ممنوع‌الخروج شده‌اند و تحقیقات برای شناسایی دیگر اعضای این گروه و برآورد میزان دقیق جرائم مالی براساس گزارش دیوان محاسبات در دادسرای مرکز استان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
تا شما باشيد خروس زنده نفروشيد
Iran, Islamic Republic of
پس مدیران همه ادارات را باید بگیرند
Iran, Islamic Republic of
...
منصور
Iran, Islamic Republic of
آیا میدانید چه تعداد نهاده های دامی از مبادی ورودی وارد کشور شد و مسبب ورود انواعی از بیماری ها به داخل کشور و آلودگی مراکز تولیدی داخلی شد؟