شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱

بهترین سایت دانلود آهنگ های پاپ ایرانی سال 1398 با آپدیت روزانه

يکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب: 697649
به گزارش جهان نيوز، همان طور که می دانید نقش موسیقی روز به روز در زندگی ما پررنگ تر می شود و به بخشی جدانشدنی از زندگی ما تبدیل می شود از گوش دادن به موسیقی در باشگاه و تمرین گرفته تا موسیقی هنگام خواب و استراحت.

امروزه دسترسی سریع به آهنگ های جدید و باخبر شدن از آنها به یکی از دغدغه های اصلی علاقه مندان موسیقی تبدیل شده است که راه حل و پیشنهاد جهان نيوز به شما وب سایت رز موزیک می باشد که با مراجعه به بخش دانلود آهنگ جدید می توانید به جدیدترین آهنگ های پاپ ایرانی 98 با بالاترین کیفیت و سرعت دسترسی داشته باشید.
 

آهنگ شاد جدید 98
آهنگ های شاد همیشه جزء پرطرفدارترین بخش های موسیقی می باشد از مراسم عروسی گرفته تا آهنگ های ماشین برای دور دور و سفر، همه جا آهنگ های شاد در سبک های مختلف شنیده می شود.

برخی از فواید گوش دادن به موزیک شاد:

افزایش انگیزه
کاهش استرس
کمک به خواب بهتر
کاهش افسردگی
کمک به رژیم غذایی
تقویت یادگیری و افزایش حافظه
کاهش درد
سلامت مغز در دوران پیری
و ...
 
 

موسیقی شاد همچنین به درمان بیماری ها کمک شایانی می کند.
بدون شک وب سایت رز موزیک گلچین ها و مجموعه های شاد زیادی رو بصورت یکجا و تکی قرار داده است که با مراجعه به بخش دانلود آهنگ شاد می توانید به این آرشیو بی نظیر دسترسی داشته باشید.

آهنگ های جدید محسن ابراهیم زاده
محسن ابراهیم زاده  در 17 شهریور سال 1366 در تهران متولد شد. او اوایل ساکن کرج بود ولی در حال حاضر ساکن قلعه حسن خان مشهد می باشد.

محسن وقتی 14 سال داشت شروع به قرائت قرآن کرد. او رفته رفته و با درخواست اطرفیان خود وارد موسیقی شد و از سال 83 در 17 سالگی شروع به فعالیت در بخش موسیقی کرد.

از سال 88 با گذراندن کلاس های موسیقی نزد استاد نیکنام فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و اولین ملودی خود را با نام “هنوزم وقتی میخندی” منتشر کرد که مورد استقال واقع شد.
 
 

محسن در سال 96 آهنگ “سال نو” را برای برنامه مهتاب شبکه تهران خواند که به شدت به محبوبیت و شهرت رسید.

آشنایی مهدی کرد با تهیه کننده این برنامه باعث سپرده شدن تیتراژ این برنامه به او شد.
مهدی کرد مدیر برنامه های مرحوم مرتضی پاشایی بود که پس از آشنایی با محسن از طریق فضای مجازی مدیر برنامه های او شد و همچنین تهیه کنندگی کارهای او را به عهده گرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *