کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استقلال هندوانه در بسته است

19 مرداد 1398 ساعت 11:09

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال استراماچونی هندوانه در بسته است که نمی‌شود در موردش نظر دقیق داد، اگر بگوییم خوب است احساسی حرف زده‌ایم و اگر بگوییم تیم خوبی نیست غیرحرفه‌ای صحبت کرده‌ایم.


به گزارش جهان نیوز، مهدی امیر آبادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه تحلیل اش از استقلال این فصل چیست گفت: از زمانی که استراماچونی به استقلال آمده در بازی‌های تدارکاتی نتایج خوبی گرفته است اما بازی های تدارکاتی ملاکی برای ارزیابی نیست. تیم ها همه در شرایط بدنسازی هستند و به همین علت در دیدارهای تدارکاتی از شرایط آمادگی دور هستند، به همین علت می گویم که بازی های تدارکاتی ملاک ارزیابی تیم ها نیست.

وی افزود: استقلال در شرایط فعلی مثل یک هندوانه در بسته است. استراماچونی به تازگی به ایران آمده و شناختی از فوتبال ما نداشته است. او  تنها از روی فیلم ها متوجه شده که فضای فوتبال ایران به چه شکل است و تا زمانی که خودش با چشمانش این فضا را نبیند و کار در آن را لمس نکند نمی‌تواند به طور کامل با فضای فوتبال ما آشنا شود.

کاپیتان سابق استقلال تاکید کرد: یکی از بزرگترین نگرانی های این فصل من این است که استقلال بیش از ۱۵ بازیکن فصل گذشته اش را از دست داده است. وقتی تیمی شاکله اش را دست می‌دهد طبیعتاً برای هماهنگی نیاز به زمان دارد به خصوص که استقلال سرمربی اش را هم عوض کرده و این باعث نگرانی من است. البته هر شخصی که سرمربی استقلال می شود مورد حمایت طرفداران و ما است و دوست داریم او نتیجه بگیرد اما از طرفی باید قبول کنیم استقلال در کنار جوان ها که خودم خیلی به کار با جوانها اعتقاد دارم، نیاز به بازیکن بزرگ هم دارد.

مدافع سابق استقلال در ادامه تاکید کرد: اگر بازیکن با تجربه در کنار سرمربی استقلال حضور داشته باشد مطمئنا می تواند از نظر حواشی به او کمک زیادی کند ولی اگر این اتفاق نیفتد تیم دچار مشکل خواهد شد. من اعتقاد دارم تا زمانی که استقلال و پرسپولیس وارد مسابقات لیگ نشوند نمی شود در مورد آنها اظهار نظر قطعی داد.

اینکه بگوییم تیم استراماچونی خیلی خوب است اظهار نظری احساسی است و اگر از آن سو هم بگوییم این تیم هم بد است باز هم حرفه‌ای صحبت نکرده ایم.

امیرآبادی در ادامه گفتگو با خبرگزاری فارس در خصوص اینکه دربی در هفته چهارم را چطور می‌بیند گفت:شاید این مسابقه نسبت به بازی های سال های گذشته جذاب تر شود اما از طرفی مطمئن هستم هر دو تیم تا هفته چهارم نمی‌توانند به آمادگی کامل برسند. خود ما این دوران را گذرانده ایم و سال ها فوتبال بازی کرده ایم معمولاً تیم‌ها در ابتدای فصل بعد از هفته هفتم تازه به مرحله تاکتیکی می‌رسند و در واقع فصل بدنسازی را فراموش می‌کنند. به همین دلیل است که می‌گویم در هفته چهارم هر دو تیم با آمادگی کامل به مصاف هم نمی‌روند اما عدم شناخت هر دو مربی از یکدیگر شاید ممکن است باعث جذابیت مسابقه شود.

وی در خصوص اینکه امسال چه تیم هایی را مدعی می بیند گفت استقلال و پرسپولیس که همیشه جزو مدعیان هستند و حمایت هواداران آنها باعث می شود آنها به بالای جدول هدایت شوند. سپاهان هم در یارگیری خوب عمل کرده و اسکلت تیم فصل گذشته‌اش را به خوبی حفظ کرده است، پدیده هم تیمی است که به نظر من امسال مدعی است و در کنار این تیم ها تراکتورسازی و فولاد را هم باید مدعی بدانیم. مطمئناً امسال تیم ها برای کسب عنوان قهرمانی کار بسیار سختی دارند و شاهد لیگ جذاب خواهیم بود.

منبع:فارس


کد مطلب: 697522

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/697522/استقلال-هندوانه-بسته

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com