جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

اطلاعات سرّی نفت را چه کسانی فروختند؟

جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب: 697441
مردم حق دارند بدانند چه کسانی به آنها خیانت کردند؟ و این افراد چه نسبتی با متهمان فساد و زد و بند در پرونده های خسارتبار کرسنت، توتال و استات اویل دارند؟
اطلاعات سرّی نفت را چه کسانی فروختند؟
به گزارش جهان نيوز، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:
 
روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز نوشت "کسانی که اخیرا در ایران به جرم جاسوسی برای سیا بازداشت شدند، تلاش داشته اند اطلاعاتی در مورد فروش نفت این کشور جمع آورری کنند. محافل جاسوسی در غرب، برای این اطلاعات حاضرند  از 100 هزار تا یک میلیون دلار به کارکنان بخش فروش نفت ایران پرداخت کنند".

جاسوسان مذکور، به کدام کارکنان ارشد و مدیران در وزارت نفت دسترسی داشتند که می توانستند اطلاعات با ارزش را جمع آوری کنند؟ برای برخی جاسوسان دستگیر شده حکم اعدام در نظر گرفته شده است.

به عبارت دیگر، اطلاعات سرّی از این طریق به دست دشمن رسانده شده و سوال این است که واگذار کنندگان اطلاعات سرّی در وزارت نفت چه کسانی هستند؟

این موضوع از آن جهت مهم است که ماه گذشته هم، اخباری مبنی بر ارتباط یک خانم ( النا- و) با برخی مدیران و کارکنان وزارت نفت و جاسوسی از این طریق منتشر شده بود.

لو دادن برخی مجاری دور زدن تحریم های نفتی طی چند ماه اخیر، طبعا می توانسته در کاهش فروش نفت کشورمان موثر باشد و بنابراین با مجرمان این حوزه باید مجازات خیانتکاران جنگی را در نظر گرفت.

در عین حال مردم حق دارند بدانند چه کسانی به آنها خیانت کردند؟ و این افراد چه نسبتی با متهمان فساد و زد و بند در پرونده های خسارتبار کرسنت، توتال و استات اویل دارند؟
شرکت توتال آخرین بار، اطلاعات سرّی مربوط به حوزه پارس جنوبی (مشترک با قطر) را به واسطه فریب طرف ایرانی، به سرقت برد.
برچسب ها: محمد ایمانی نفت
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
United States
خداوند خائنین به مردم ایران را لعنت ابدی کند و به درک اسفل السافلین روانه کند انشالله.....
Iran, Islamic Republic of
... تعجب نکنید!!!
Iran, Islamic Republic of
آقای زنگنه چه جوابی دارند؟!
بازم تقصیر بابک زنجانی هست؟!
بازم به قول زنگنه میخوان اینو بردارن اونو جاش بزارن؟!
ب
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی که استخوان لایی زخم باشد همینه باید با مقصرین اصلی برخورد حسابی بشود تا این مملکت . رویی آسایش ببینند وسلام؟