جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

توطئه ناکام برای حذف سیدجلال از پرسپولیس!

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۱۴
کد مطلب: 697398
بررسی‌های پی در پی در باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد یکی از مسائل چالش برانگیز برای مدیران باشگاه بحث حضور یا عدم ادامه حضور سیدجلال حسینی در این تیم بوده است.
توطئه ناکام برای حذف سیدجلال از پرسپولیس!
به گزارش جهان نيوز، در روز‌های ابتدایی جدایی برانکو از پرسپولیس شاهد بروز اختلاف‌نظر‌هایی در بین اعضای هیات‌مدیره و سرپرست و مشاوران این تیم بودیم. این اختلافات اکنون به اوج خود رسیده و به بحث استعفای یکی از اعضا نیز منجر شده است. اما چه مسائلی باعث شده که قهرمان سه دوره اخیر لیگ برتر تا این حد در کادر مدیریتی با چالش مواجه باشد؟

 

آن‌هایی که مخالف سیدجلال بودند


پیگیری‌ها به کشف کد‌های این اختلافات منجر شد. طبق بررسی‌های ما از منابع آگاه در باشگاه پرسپولیس یکی از مسائل چالش برانگیز برای مدیران باشگاه بحث حضور یا عدم ادامه حضور سیدجلال حسینی در این تیم بوده است. همان زمان شایعاتی مطرح شد که حسینی در لیست مازاد برانکو بوده و در صورت ادامه فعالیت او این بازیکن با تجربه باید از تیم کنار می‌رفت که بعد‌ها تمامی این شایعات با مصاحبه برانکو در مورد عدم صداقت مدیریت پرسپولیس به نوعی تکذیب شد. طبیعی هم بود، به هر حال برانکو خوب می‌دانست که حسینی نقش غیرقابل انکاری در موفقیت‌های پرسپولیس داشته و هنوز هم آنقدر ضعیف نشده که از دور خارج شود. در روز‌های بعد و با توجه به نبودن کاپیتان سرخ‌ها در دیدار‌های جام شهدا و بازی‌های تدارکاتی زمزمه‌هایی دوباره شنیده شد در مورد اینکه حسینی مدنظر کالدرون نبوده و هیات مدیره برای ایجاد آرامش در جو تیم با سرمربی جدید برای ادامه حضور او صحبت کرده و به نوعی وی را به سرمربی آرژانتینی تحمیل کرده است که کالدرون نیز این موضوع را تکذیب کرد تا مشخص شود نفراتی دیگر درصدد حذف سیدجلال بوده‌اند.

طبق پیگیری‌ها مشخص شد که دو تن از افراد مسئول در پرسپولیس به دنبال حذف حسینی بودند، افرادی که بعد از رفتن برانکو به‌شدت از سمت هواداران نیز تحت فشار قرار داشتند! حسینی فعلا ترجیح داده درباره اتفاقات رخ داده سکوت کند، اما باتوجه به شناختی که از وی داریم احتمالا روزی در این خصوص افشاگری خواهد کرد.


جذب بازیکن قبل از انتخاب مربی


از دیگر مواردی که به اختلاف در کادر مدیریتی پرسپولیس منجر شده، جذب بازیکنان جدید است، آن هم در حالی که وضعیت سرمربی جدید هنوز مشخص نشده بود. از یک‌سو برخی از اعضای هیات‌مدیره اعتقاد داشتند جذب و تمدید قرارداد بازیکنان بدون حضور سرمربی جدید هم غیر‌حرفه‌ای است و هم در آینده باعث ایجاد مشکلاتی بین بازیکنان و همچنین بسته شدن دست مربی خواهد شد که البته این چنین هم شد، اما در سویی نفراتی دیگر ازجمله مدیرعامل پرسپولیس بر این باور بودند که برای آرام کردن جو هواداران باید در مورد جذب و تمدید بازیکنان اقداماتی انجام شود که همین اختلاف‌نظر در آن روز‌ها باعث جدایی چند نفر از نزدیکان او نیز شد.


احتمال تغییر در هیات‌مدیره

شنیده‌های ما حاکی از این است که احتمال تغییرات دوباره در هیات‌مدیره پرسپولیس توسط مدیران ورزش و جوانان دور از نظر نیست. باید صبر کرد و منتظر اتفاقات روز‌های آتی بود. هرچه هست قهرمان سه دوره اخیر لیگ آبستن حوادث بسیاری است.

منبع: روزنامه فرهیختگان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هی میگی قهرمان آخه همه میدونن قهرمان هدایتیه ...!!