جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۰
خاخام صهیونیست:

ما ژن برتریم؛ عرب‌ها باید برده ما شوند!

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۹
کد مطلب: 697395
یک خاخام سرشناس، با اذعان به نژادپرست بودن صهیونیست‌ها، مدعی شد که عرب‌ها اختلال ژنی دارند و باید برده یهودی‌ها باشند.
ما ژن برتریم؛ عرب‌ها باید برده ما شوند!
به گزارش جهان نيوز،  «الیازر کاشتیل» خاخام یهودی و رئیس آکادمی نظامی «دیوید بنی»  با برگزاری جلسات و نشست‌های مختلفی با طلاب یهودی، سخنانی سرشار از نژادپرستی و ضد عرب به زبان می‌آورد».

به نوشته پایگاه خبری عربی۲۱، «یعیر نیهورای» وکیل و حقوقدان اسرائیلی در روزنامه هآرتص با بیان این خبر نوشت: کاشتیل در سخنرانی‌های خود که در شهرک «عیلی» در کرانه باختری برگزار می‌شود، می‌گوید: «ما نژادپرست هستیم، چرا که نژادهای مختلفی در دنیا وجود دارد و برخی از آنها اختلال‌های ژنی دارند. ما از آنها می‌خواهیم که برده ما باشند. عرب‌ها دوست دارند از بردگی آزاد شده و تحت حاکمیت ما زندگی کنند».

به نوشته هآرتص، این خاخام یهودی که حمایت‌های مالی فراوان دولت رژیم صهیونیستی نصیب او می‌شود در بخش دیگری از سخنان خود می‌گوید: «نسل‌ها و نژادها با یکدیگر تفاوت دارند و همانطور که می‌دانیم اختلالات ژنی نیز در میان نسل‌ها وجود دارد اما این باعث نمی‌شود که به آنها حمله یا از آنها انتقاد کنیم؛ بلکه باید کمکشان کرد و نگذاشت که همچون فقرا باقی بمانند و باید به آنها گفت که بیایید برده ما شوید. اگر اشغالگری به معنای اهانت به تو و آوارگی‌ات بود آن زمان می‌شد گفت که بد است اما اگر اشغالگری یعنی رهایی؛ پس از تو می‌خواهم تا رها شوی. باید برده من شوی تا هر سطحی از روحانیت را درک کنی».

این خاخام صهیونیست، با ادعای اینکه ژن عرب‌ها پست و حقیر است، از آنها خواست تا برده یهودی‌ها شوند. او مدعی شد: «اگر از یک عرب بپرسی، می‌خواهی تحت حکومت تشکیلات خودگردان زندگی کنی یا تحت حکومت اسرائیل، حتما خواهد گفت که اسرائیل، چرا که از نقض و اختلال ژنی رنج می‌برد. آنها نمی‌دانند که چگونه می‌توان یک کشور را اداره کرد. به آنها نگاه کنید، هیچ چیز نمی‌دانند».

این سخنان سرشار از نژادپرستی و اهانت در حالی است که رژیم صهیونیستی سالانه ۱۰ میلیون شِکِل به او برای برگزاری سخنرانی‌ها و تربیت طلاب یهودی بر مبنای برتر بودن ژن یهودی پرداخت می‌کند.

به نوشته پایگاه خبری «الجوار پرس»، در تحقیقی که پروفسور «ادیر کوهن» از مدارس دینی یهودیان در سرزمین اشغالی انجام داده، آمده است که اکثریت طلاب دینی یهودی، عرب‌ها را تروریست و خرابکار می‌دانند که تلاش دارند زمینی که خدا به یهودی‌ها وعده داده را ویران کنند. بسیاری از آنها در فکر قتل عرب‌ها برای رضایت خداوند هستند.

این محقق اسرائیلی در این تحقیق از تلاش راستگراهای تندرو برای تصاحب وزارت آموزش و پرورش اسرائیل به شدت ابراز نگرانی کرده و گفته است که مدارس رژیم صهیونیستی به سمت نژادپرستی و کینه‌ورزی پیش می‌رود.

روزنامه هآرتص نیز در ماه می گذشته در مقاله‌ای نوشت که نشر افکار نژادپرستانه صرفا به مدارس منحصر نمی‌شود. بلکه در دانشکده‌های افسری نیز دانش آموختگان مجبور هستند که درس «میراث جنگ» به نوشته «مئیر هارتسیون» فرمانده یگان ۱۰۱ رژیم صهیونیستی در قرن پنجاه سده بیستم را مطالعه کنند. فردی که جنایت‌های بسیاری علیه فلسطینیان انجام داد و یهودیان را تشویق می‌کرد تا کشتار فلسطینی‌ها را در برنامه روزانه خود قرار دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
لازم نبود بگوید. اعراب بخصوص پولدارهاشان بدون اختلال ژنتیک نوکر سر سپرده رژیم صهیونیستی هستند/ مرگ بر آمریکا . مرگ بر رژیم صهیونیستی و مرگ بر اعراب خائن
Iran, Islamic Republic of
همه جا خائن هست
شاه خودمون ، مسعود رجوی و مریم رجوی ، بنی صدر ، تاریخ هر ملتی که زیر سلطه رفته است نگاه کنید انباشتی از خائن خواهید دید ...
United States
ژن برتر اگر پدر و مادر دزد و فاسدي داشته باشه ميشه ژن معيوب.
حضرت نوح و پسرش
Iran, Islamic Republic of
این ربطی به ژن نداره دوست عزیز
پسر نوح نبی دنبال راه شیطان رفت و منحرف شد و در نهایت هم غرق شد
Netherlands
نتیجه تفکر اینها با داعش فرقی نداره. خااک بر سر کسی که از اینها حمایت کنه.
ممد
United States
واقعا حالم از هرچه نژاد پرسته به هم میخوره!!!!
Iran, Islamic Republic of
خیلی عجیبه
انسان با این همه شناخت علمی از خودش و فیزیک وجودش چطور ممکنه چنین نظراتبیخودی رو باور کنه...
Iran, Islamic Republic of
حضرت موسی اهل کجا بود دقیقا ؟

تا جایی که بنده می دونم مردم این منطقه عرب هستن
Iran, Islamic Republic of
عبری هستند نه عرب
Iran, Islamic Republic of
شما گر طبيب بودي مشكلات مسكن خو دوا ميكرديد