پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲
معاون فرهنگی قوه قضاییه به باشگاه خبرنگاران جوان پاسخ داد؛

رویکرد قوه قضاییه در برخورد‌ با سلبریتی‌ها و شاخ‌های اینستاگرامی بدحجاب چیست؟

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب: 697389
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، حجت الاسلام و المسلمین صادقی با بیان اینکه بسیاری از ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها شدید و عامدانه نیست، گفت: باید در این زمینه کارهای ارشادی، فرهنگی و صنفی بیشتری صورت گیرد.
رویکرد قوه‌قضاییه در برخورد‌ با شاخ‌های‌اینستاگرامی
به گزارش جهان نيوز، حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضاییه، در خصوص ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها، اظهار کرد: بسیاری از ناهنجاری‌های سلبریتی‌ها شدید و عامدانه نیست، لذا باید در این زمینه کارهای ارشادی، فرهنگی و صنفی بیشتری صورت گیرد.

او با بیان اینکه صنف‌های سلبریتی‌ها فعال نیستند، افزود: قواعد و ضوابط ورود به حوزه‌های هنری، ورزشی و غیره باید تفصیلی و روشن باشد و به درستی تعلیم داده شود تا در نهایت تعهد فردی سلبریتی‌ها توسط مراجع محرز شود.

معاون فرهنگی قوه قضاییه با بیان اینکه نظامات صنفی ما ضعیف هستند و باید خودشان رفتار افراد را کنترل کنند، گفت: وقتی این افراد کم کاری و کوتاهی کنند، دستگاه‌های نظامی و قضایی به موضوع ورود خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی درباره برخورد با شاخ‌های اینستاگرامی بدحجاب تصریح کرد: با این افراد به طور جداگانه و انفرادی برخورد خواهد شد.

او افزود: اشخاصی که با آگاهی اقدام به ارتکاب جرم در فضای مجازی می‌کنند، مجرم هستند و طبق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد.

معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: اشخاصی که با دشمنان جمهوری اسلامی ایران همکاری می‌کنند، مجرم هستند و طبق قانون مجازات خواهند شد.

حجت الاسلام و المسلمین صادقی تصریح کرد: بسیاری از جوانان از جرم بودن ارسال فیلم به رسانه‌های خارجی، بی اطلاع هستند و ناخواسته دچار گرفتاری می‌شوند، لذا رسانه‌ها و به ویژه سازمان صدا و سیما باید درخصوص فرهنگسازی درباره این موضوع اقدامات مناسب و بیشتری را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Romania
...
Iran, Islamic Republic of
دیر است ، اما باز جای تشکر و قدردانی دارد. ممنون