پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۲

هر جنگی بقای رژیم صهیونیستی را به خطر می‌اندازد

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۳
کد مطلب: 697388
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن به خوبی می داند که هر جنگ جدیدی بقای رژیم صهیونیستی را به خطر می اندازد و سقوط برگشت ناپذیری را برایشان به همراه خواهد داشت.
هر جنگی بقای رژیم صهیونیستی را به خطر می‌اندازد
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر حسین سلامی پیش از ظهر امروز در دیدار با فرماندهان، پرسنل و پاسداران سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی امروز در یک جنگ تمام عیار قرار دارد، دولت‌های مستکبر ائتلافی شیطانی را تشکیل داده‌اند و ما را مدام تحت فشارهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و حتی فشارهای امنیتی، قرار می‌دهند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: آنچه که واقعیت دارد آن است که امروزه دشمن حداکثر قوای خود را به کار گرفته و بر قلب سیاسی عالم اسلام یعنی ایران عزیز وارد می‌کند.

*خورشید دشمن، به غروب خود نزدیک شده است
وی با اشاره به واقعیت به ظاهر سخت تهاجم همه جانبه غرب علیه جمهوری اسلامی و افول تمدن غرب، تصریح کرد: در کنار واقعیت تلخ دشمنی دولت‌های مستکبر علیه نظام اسلامی، حقیقتی شیرین و دلنشین پیش روست و آن اینکه خورشید دشمن، به غروب خود نزدیک شده و روبه‌زوال است.

سلامی افزود: در مقابل غروب تمدن غرب، درخشش و تلالو خورشید پرفروغ ایران اسلامی را بر نقطه  مرکزی سپهر سیاسی، اقتصادی، فرهنگی عالم شاهد هستیم.

وی با اشاره به سیطره دشمن بر بسیاری از کشورها، گفت: این سیطره سیاسی که دشمن بر بسیاری از کشورها دارد تنها برای لحظه‌ای است، چراکه اگر به‌روند این سیاست نگاه کنید متوجه خواهید شد که همه این برتری و سیطره رو به افول و زوال است و به یک افسردگی سیاسی مبدل شده است.

سلامی انقلاب اسلامی را طلیعه عدالت و آزادی‌خواهی دانست و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نهضت آزادی، ترس و واهمه دشمن را فراگرفت و آنان را بر آن داشت تا نظام اسلامی را ساقط کنند، اما به لطف و نصرت الهی بر دشمنان فائق آمدیم و هم‌اکنون شاهد وسعت انقلاب اسلامی در منطقه هستیم.

*دشمن نمی‌تواند جمهوری اسلامی ایران را به زانو درآورد
وی قدرت جمهوری اسلامی و تنزل دشمن را در سه ویژگی، رهبری، اسلام و مردم عنوان کرد و گفت: ویژگی اول و مهم‌ترین این عوامل در به قدرت رسیدن انقلاب اسلامی، رهبری و روح ولایت‌فقیه در جامعه اسلامی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: ارتش‌های بزرگی با همان باور اطاعت از ولایت مطلقه فقیه شکل گرفته و در حال پیشروی و شکست دشمنان هستند؛ آزادی سرزمین‌های محاصره شده در نقاط مختلف دولت‌های اسلامی بیانگر این واقعیت است.

وی با اشاره به قدرت نیروی حزب‌الله و نیروهای مقاومت فلسطین، خاطرنشان کرد: زمانی فلسطینی‌ها با سنگ می‌جنگیدند اما امروز نیروی مقاومت نه با سنگ، بلکه با سلاح و موشک به پیکار می‌رود.

سلامی در مقابل تهدید نظامی دشمنان و ترغیب برخی کشورها به جنگ آمریکا با ایران، گفت: دشمن به خوبی می‌داند که هر جنگ جدیدی بقای رژیم صهیونیستی را به خطر می‌اندازد و سقوط برگشت ناپذیری را به همراه دارد و خیال باطلی است که بتوانند جمهوری اسلامی ایران را به زانو در آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممد
Canada
فعلا به ائتلاف ضد ایرانی برای حمایت کشتی های اعراب و غرب پیوسته!! تمام تاریخ چند ده ساله اش هم در حال جنگ بوده!!!
مرگ بر رژیم ا‌شغالگر فلسطین
Iran, Islamic Republic of
رژیم اشغالگر فلسطین، باید از صفحه روزگار محو شود. (امام خمینی رحمت الله علیه)