پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

شروع نیم میلیاردی سرکوب در هفته اول اکران

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب: 697385
جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار در هشتمین هفته از اکران این فیلم منتشر شد، این فیلم با فروش این هفته از مرز ۱۶ میلیارد تومان عبور کرد و توانست صدرنشینی خود را طی ۹ هفته حفظ کند.
شروع نیم میلیاردی سرکوب در هفته اول اکران
به گزارش جهان نيوز، جدول فروش سینمای ایران با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "شبی که ماه کامل شد" به کارگردانی نرگس آبیار در هشتمین هفته از اکران این فیلم منتشر شد، این فیلم با فروش این هفته از مرز ۱۶ میلیارد تومان عبور کرد و توانست صدرنشینی خود را طی ۹ هفته حفظ کند.

فیلم سینمایی "سرخ پوست" ساخته نیما جاویدی نسبت به هفته‌های گذشته افت چهار پله‌ای داشت، همچنین فیلم سینمایی قصر شیرین شروع نسبتاً متوسطی را پشت سر گذاشت و در اولین هفته از اکران خود چهارم جدول فروش شد.

شبی که ماه کامل شد

شبی که ماه کامل شد
فروش هفتگی: ۷۵۱,۳۶۹,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۶,۴۵۳,۲۴۴,۰۰۰ تومان
کارگردان: نرگس آبیار
بازیگران: الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدرعرفایی، پدرام شریفی، امین میری، بانیپال شومون - با حضور: شبنم مقدمی و فرید سجادی حسینی- با معرفی: آرمین رحیمیان
خلاصه داستان: روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران هست که درگیر عشق جوانی شهرستانی می شود و این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است که در این مسیر برادرش با او همراه می شود، اما در میانه راه اتفاقاتی برای آن ها رقم می خورد.

ایکس لارج کلیشه‌ای مبتذل در سینمای ایران/حضور دوباره فیلم‌های سوپرمارکتی در چرخه اکران/////////////////جمعه
ایکس لارج
فروش هفتگی: ۶۶۳,۷۸۱,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۴,۱۲۴,۵۴۰,۰۰۰ تومان
کارگردان: محسن توکلی
بازیگران: اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، سحر قریشی، میرطاهر مظلومی، یوسف تیموری،علی صادقی، رضا ناجی،علیرضا قادری، محمدرضا رهبری، هاوار قاسمی،احمد ایراندوست، مختار سائقی، سحر نظام دوست،اکبر اصفهانی، سپیده مراد پور و با حضور بهاره رهنما
خلاصه داستان: «ایکس لارج» داستان سه جوان امروزی را روایت میکند که بعد از رهایی از زندان و در مسیر تحقق رویاهایشان، با اتفاقاتی غیرمنتظره روبرو میشوند.

شروع خوب تگزاس در هفته اول نمایش/متری شیش و نیم ۲۰ میلیارد تومانی شد 

تگزاس ۲
فروش هفتگی: ۶۴۱,۸۷۵,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۲۳,۰۷۲,۶۲۰,۰۰۰ تومان
کارگردان: مسعود اطیابی
بازیگران: مهدی هاشمی، سام درخشانی، پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، گابریلا پتری، بهرنگ علوی، رضا ناجی، امید روحانی، آدریانو تولوزا، سهیل قنادان، تی آگو متوس و نادر سلیمانی
خلاصه داستان: هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکن، علی الخصوص تو تهران

حامد بهداد با قصر شیرین به سینما می‌آید/حضور پررنگ کارگردان یک حبه قند در اکران بهار////////////////////چهارشنبه

قصرشیرین

فروش هفتگی: ۵۸۱,۸۸۳,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱,۳۰۱,۲۴۳,۰۰۰ تومان
کارگردان: رضا میرکریمی
بازیگران: حامد بهداد، محمد عسگری، ژیلا شاهی، اکبر آئین، آزاده نوبهار، محمد اشکان فر، یونا تدین، نیوشا علیپور، بابک لطفی و خواجه پاشا
خلاصه داستان: جلال مرادی ۴۲ ساله در طی تصادفی خانواده‌ای را به قتل می‌رساند، اما تصادف در دادگاه غیرعمد شناخته می شود. او پس از گذراندن دوران زندان، همسر و فرزندانش را ترک کرده و به شهری دیگر می رود، پس از دو سال به شهرش باز می‌گردد زیرا که زنش دچار مرگ مغزی شده است.

////////////////////////

سرخ پوست
فروش هفتگی: ۴۹۷,۸۹۲,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۱۲,۶۱۶,۲۴۹,۰۰۰ تومان
کارگردان: نیما جاویدی
بازیگران: نوید محمدزاده، پریناز ایزدیار، مانی حقیقی، ستاره پسیانی، حبیب رضایی، آتیلا پسیانی
خلاصه داستان: سال ۱۳۴۷، يك زندان قديمي در جنوب ایران به دلیل مجاورت با فرودگاهِ در حال توسعه ی شهر در حال تخليه است. سرگرد نعمت جاهد، رئیس زندان به همراه مامورانش در حال انتقال زندانيان به زندان جديدند.

نخستین ساخته سینمایی جواد رضویان در راه اکران///////////////////دوشنبه
زهرمار
فروش هفتگی: ۳۸۲,۶۶۲,۰۰۰ تومان
فروش کلی: ۴,۸۶۷,۶۷۹,۰۰۰ تومان
کارگردان: جواد رضویان
بازیگران: سیامک انصاری، شبنم مقدمی، شقایق فراهانی، سیامک صفری، نسیم ادبی، برزو ارجمند، علی استادی، رضا رویگری، حسین محب اهری و سیامک ادیب
خلاصه داستان: رضا مردی که امروز به عنوان یک فرد ارزشی شناخته می‌شود گذشته‌ای دارد که او را رها نمی‌کند و همین گذشته برای او ایجاد دردسر می‌کند.

پر بازیگرترین فیلم سال ۹۷ در راه جشنواره فجر/بازگشت قدرتمندانه کمال تبریزی
گفتنی‌ است فیلم‌های "قسم" با ۳۴۰,۱۸۱,۰۰۰ تومان، "نیوکاسل" با ۲۹۴,۶۴۱,۰۰۰ تومان، "تپلی و من" با ۲۸۶,۶۵۰,۰۰۰ تومان و "سرکوب" با ۲۱۶,۹۱۲,۰۰۰ تومان رتبه های هفتم تا دهم جدول فروش را در اختیار دارند.

منبع:میزان
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *