پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۴

۲۰ درصد کل بدهی بانکی متعلق به ۲ نفر

پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 697327
عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه 20 درصد کل بدهی بانکی متعلق به 2 نفر است، گفت: هر کدام از این افراد بیش از 10 هزار میلیارد تومان بدهی دارند.
۲۰ درصد کل بدهی بانکی متعلق به ۲ نفر
به گزارش جهان نيوز، شهباز حسن پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با بیان اینکه 2 نفر مذکور از شرکت های خصوصی هستند، گفت: تاسف بارتر اینکه این افراد از پرداخت بدهی خودداری کرده و در برابر قانون گردن کلفتی می کنند.

وی اقدم این افراد را جنگ با قانون دانست و تصریح کرد: این 2 نفر هم اکنون در بازداشت هستند و پرونده قضائی آنها در دست بررسی است.

عضوستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه وثیقه صادر شده برای این افراد بیش از 10 هزار میلیارد تومان است، افزود: موضوع بدهی های کلان بانکی از جمله پرونده این 2 بدهکار بانکی در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی مطرح شد.

حسن پور گفت:در جلسه مذکور آقای محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه، آقای منتظری دادستان کل کشور، رئیس کل بانک مرکزی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و برخی دیگر از مسئولین ارشد سه قوه حضور داشتند.

منبع:الف
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب این دونفر که گردن کلفتی هم می کنند اسم هم ندارند چرا؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی نامشان را نگویی این موش و گربه بازی ها ادمه خواهد داشت و بیشتر از این مقدار را هم خواهند گرفت .
اگر این بدهی برای تولید و کار بوده که مشکلی ندارد ولی اگر برای بالا کشیدن و پس ندادن است چرا از بیان نامشان طفره میروید ؟
Iran, Islamic Republic of
از پرونده های رسوب کرده پرونده مهدی جهانگیری است
چرا خبری نیست!؟
رر
Iran, Islamic Republic of
...