پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
منابع عراقی:

داعش در ۱۳ روستای متروکه دیالی فعال است

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۴۲
کد مطلب: 697295
عضو شورای ناحیه کنعان در استان دیالی عراق درباره عوامل انتحاری داعشی در شرق بعقوبه و فعالیت تکفیری ها در ۱۳ روستای متروکه که خطری برای استانهای دیالی و بغداد محسوب می شود، هشدار داد.
داعش در ۱۳ روستای متروکه دیالی فعال است
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، النهرین گزارش داد: جمال الشمری عضو شورای ناحیه کنعان در استان دیالی عراق درباره عوامل انتحاری در شرق بعقوبه و فعالیت تکفیری ها در ۱۳ روستای دورافتاده و متروکه که خطری برای دیالی و بغداد محسوب می شود، هشدار داد.

وی افزود: منطقه بزایز کنعان در ۱۵ کیلومتری ناحیه کنعان نه تنها خطری برای امنیت ناحیه کنعان است بلکه خطری برای کل دیالی و بغداد محسوب می شود زیرا به به دروازهای آن در ناحیه نهروان نزدیک است.

الشمری تاکید کرد: «بزایز کنعان» آرام آرام به محلی برای انتحاری ها تبدیل می شود و داعش در قالب شبکه های خفته در ۱۳ روستای متروکه فعالیت می کند. راز محو شدن تکفیری ها با شروع هر عملیات نظامی هم بسترهایی که آنها را در خود پناه می دهند و حمایت لجستیک از آنها می کنند.

عضو شورای ناحیه کنعان در دیالی عراق هشدار داد: اگر اوضاع به همین منوال باقی بماند و راهکاری برای آن یافت نشود، اوضاع امنیتی منطقه بسیار پیچیده خواهد شد. زمان برگزای نشست امنیتی گسترده فرا رسیده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *