پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۲

فتاح: قصد جسارت به اصحاب رسانه را نداشتیم

چهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب: 697266
رئیس بنیاد مستضعفان گفت: در ایام پیش‌رو سعی خواهیم کرد وجهه بنیاد مستضعفان را در اذهان مردم اصلاح کنیم و در این مدت به مناطق محروم رسیدگی بیشتری می‌کنیم و بنیاد علوی را تقویت خواهیم کرد.
فتاح: قصد جسارت به اصحاب رسانه را نداشتیم
به گزارش جهان نيوز، پرویز فتاح در بیستمین همایش انجمن‌های اسلامی مستقل دانشگاه‌های کشور که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد با اشاره به دوران فعالیت در کمیته امداد گفت: من در کمیته امداد سعی کردم مواردی همچون جوانگرایی، صداقت با مردم، تحرک میدانی و تعامل با دولت را به کار ببندم.

وی در خصوص آغاز فعالیت در بنیاد مستضعفان هم گفت: همانطور که در کمیته امداد سیاسی عمل نکردیم و وارد انتخابات نشدیم، در بنیاد مستضعفان هم وارد انتخابات نخواهیم شد و سیاسی عمل نخواهیم کرد؛ چون این را به صلاح بنیاد مستضعفان نمی‌دانیم.

فتاح خاطرنشان کرد: در ایام پیش‌رو سعی خواهیم کرد وجهه بنیاد مستضعفان را در اذهان مردم اصلاح کنیم؛ بنابراین از کارهایی که در شأن بنیاد نیست خارج می‌شویم تا فرصت و امکانات را در امور ضروری‌تری مانند رسیدگی به مناطق محروم و تقویت بنیاد علوی صرف کنیم.

این مسئول با بیان اینکه "از ظرفیت دولت و مجلس در بنیاد استفاده می‌کنیم" اظهار امیدواری کرد که بنیاد با استفاده از امکاناتش تحریم‌ها را دور بزند و گفت: کشور ظرفیت زیادی دارد و امیدواریم جمعیت هم بیشتر شود.

وی در ادامه خطاب به دانشجویان گفت: اگر ما در بنیاد مستضعفان خطایی کردیم ولو اینکه منصوب رهبری هستیم، گذشت و چشم پوشی نکنید؛ اما اگر دیدید که کار درستی انجام می‌دهیم و ما را می‌زنند شما از ما حمایت کنید.

فتاح ادامه داد: ما معتقدیم کار بنیاد صرفاً اقتصادی نیست و در این مسیر مسئولیت فرهنگی و اجتماعی هم داریم.

وی افزود: ما کاری خواهیم کرد که همه از حضور بنیاد احساس آرامش داشته باشند؛ بنابراین از کارهایی که در شأن بخش خصوصی است خارج خواهیم شد؛ مگر اینکه اموری مربوط به اقتصادی مقاومتی باشد و هیچ نهادی حاضر نباشد به سراغ آن کارها برود.

فتاح درخصوص موضوع حقوق‌های نجومی در بنیاد مستضعفان هم اعلام کرد: اصلاحات مؤثری در این بخش صورت‌گرفته که قابل دفاع است؛ البته هنوز جای کار به‌خصوص در بخش مزایا و امکاناتی که جدا از حقوق در اختیار برخی هست، وجود دارد.

رئیس بنیاد مستضعفان درباره حضورش در انتخابات گفت: سعی می‌کنم در همین سنگر پاسداری کنم و اگر همین مسئولیت را به‌خوبی انجام دهم، خدا را شاکر خواهم بود.

وی لزوم تعامل با دولت در اجرای برنامه‌های بنیاد را مورد تأکید قرار داد و گفت: دولت در کمیته امداد هم کمک بزرگی به ما کرد و معتقدم اگر دولت نبود دچار مشکل می‌شدیم.
فتاح در پایان درباره حواشی مربوط به دانشکده خبر گفت: مخلص اصحاب رسانه هستیم و قصد جسارت نداشتیم؛ اما اگر اشکالی به عوامل ما از نظر رفتاری برمی‌گردد، عذرخواهی می‌کنم و این یک تلنگر به کسانی بود که باید پیغام را می‌گرفتند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ب
Iran, Islamic Republic of
جناب کار اگر برای رضای خدا باشد خودش هم کمک می کند از هیچ احدی واهمه . نداشته باش خدا نگهدار؟؟؟؟؟؟؟؟؟!؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
این علامت سؤال و تعجبهای اضافه را اپراتورهای جهان نیوز به دلایل نامعلومی اضافه می کنند.