کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جهانگیری: اقدامات دولت قابل دفاع است

16 مرداد 1398 ساعت 13:06

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت می‌تواند با برنامه‌ریزی‌هایی که امسال انجام می‌دهد، شرایط بهتری نسبت به امروز را هم برای اقتصاد و هم برای سیاست داخلی و خارجی رقم بزند.


به گزارش جهان نیوز، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری درخصوص مسائل اقتصادی گفت: هر موضوعی را باید با توجه به شرایطی که در آن هستیم بررسی کنیم. گاها برخی مسائل طوری تحلیل می‌شود که گویا ما در شرایط عادی قرار داریم و در همان فضا آن را تحلیل می‌کنند.

مثلا من در برخی سخنانم در سال‌های 95 و 96 گفته‌ام که تورم را تک رقمی کردیم و اقتصاد را راه می‌اندازیم. ما گفتیم این کارها را انجام دادیم، حالا اگر کسی تردیدی دارد دلیل بیاورد.


وی افزود: بعدا شرایط دیگری برای کشور رقم خورد که به دلیل حساسیت دشمن نمی‌توانیم آن را خیلی باز کنیم تا بگوییم چطور در وضعیت ثبات اقتصادی، تلاطمی ایجاد شد.

جهانگیری با بیان اینکه اقدامات دولت خوب بوده و قابل دفاع است، گفت: حامیان دولت نباید برای اینکه در جایی یک مشکلی می‌بینند نقش خود را نسبت به کاری که انجام دادند کم تاثیر بدانند.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: دولت می‌تواند با برنامه‌ریزی‌هایی که امسال انجام می‌دهد، شرایط بهتری نسبت به امروز را هم برای اقتصاد و هم برای سیاست داخلی و خارجی رقم بزند.
 
منبع: تسنیم


کد مطلب: 697265

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/697265/جهانگیری-اقدامات-دولت-قابل-دفاع

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com