جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۴

بیانات رهبرانقلاب خطاب به زوج‌های جوان

سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب: 697089
به مناسبت هفته ازدواج، اینستاگرام ریحانه وابسته به دفتر رهبر انقلاب، بخشی از بیانات ایشان خطاب به زوج‌های جوان را در قالب یک تصویرنوشته منتشر کرد.
به گزارش جهان نيوز، به مناسبت هفته ازدواج، صفحه اینستاگرام ریحانه از کانال‌های وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت اللّه خامنه‌ای، بخشی از بیانات ایشان خطاب به زوج‌های جوان را در قالب یک تصویرنوشته منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

رهبر انقلاب: این حدیثی که من خواندم از قول پیغمبر اکرم که «تَناکَحوا تَناسَلوا تَکثُروا»، خدای متعال از مسلمانها خواسته که زیاد بشوند.

اگر چنانچه عدد ملّت مسلمان زیاد باشد، این زمینه و امکان برای رشد و تعالی در آنها وجود دارد؛ یعنی وقتی که عدّه زیاد است، افراد صالح در آن قهراً زیادترند، توانایی‌ها قهراً بیشتر است، نیروی انسانی قهراً راقی‌تر است.

جمعیّت کم، مقهور واقع میشود. امروز در دنیا آن کشورهایی که جمعیّت‌های زیادی دارند، به برکت آن به خیلی امکانات دست یافته‌اند... اینکه من تکرار میکنم، تأکید میکنم، به خاطر این است. فروردین ۱۳۹۸
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دقیقاً. چین یک نمونه بارزش.
Iran, Islamic Republic of
توی چین هم قیمت مسکن سر به فلک کشیده؟ هزینه سبد خانوار 7 میلیون و پانصد هست و بصورت صعودی بالا میره؟
Iran, Islamic Republic of
بابا این جهان نیوزی هارو ول کن ... سواد دارن؟ اطلاعات بین المللی دارن؟ عقل دارن ؟؟
ممد
Canada
...