پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۸۵
معاون وزیر ورزش:

دخترم در آمریکا زندگی می‌کند ولی آمریکایی نشده!

سه شنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 697075
معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: سه سالی است که دخترم ازدواج کرده و در آنجا زندگی می‌کند. باید بگویم که او پاسپورت آمریکایی ندارد، اما اجازه کار دارد.
دخترم در آمریکا زندگی می‌کند ولی آمریکایی نشده!
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا داورزنی در پاسخ به این سوال که حدود 35 سال است مدیریت می‌کنید، آیا هنوز بازنشسته نشده‌اید، اظهار داشت: با شروع جنگ تحمیلی وارد جنگ شدم و بعد از عملیات مرصاد وارد سپاه پاسداران شدم.سپاه را به عنوان یک وظیفه انتخاب کردم تا بیشتر در خدمت مردم باشم. جنگ تحمیلی 8 سال طول کشید و پس از اتمام جنگ مامور شدم که به سازمان ترتیب بدنی بروم  و حالا هم در خدمت شما هستم. در این مدت مدیریت چند استان را داشتم و رئیس چند فدراسیون هم بودم و تا سن 65 سالگی می‌توانم کار کنم و باید دید آیا دستگاه‌ها به حضور من نیاز دارند یا خیر. در حال حاضر کارمند رسمی وزارت ورزش هستم و هر زمانی احساس کنم کاری از دستم برنمی‌آید کنار خواهم رفت.

*دخترم در آمریکا زندگی می‌کند اما پاسپورت آمریکایی ندارد!
وی درمورد شرایط فرزندانش خاطرنشان کرد: دختر بزرگم متولد سال 1362 است. پسرم متولد سال 1364 است و دختر کوچکم هم 30 سال سن دارد. دختر بزرگم لیسانس و فوق لیسانس مدیریت دارد و در بازار آزاد کار می‌کند و یک پسر 6 ساله هم دارد. پسرم معماری خوانده و او هم در بازار آزاد کار می‌کند. او مدتی کافه و رستوران داشت و در کنارش باشگاه‌داری هم می‌کند. واقعیت این است که هیچ کدام از فرزندانم ربطی به دولت ندارند. دختر کوچکم در تهران لیسانس گرفت و از دانشگاه ماساچوست دعوتنامه گرفت و همانجا ازدواج کرد و حالا در شرق آمریکا زندگی می‌کند. سه سالی است که دخترم ازدواج کرده و در آنجا زندگی می‌کند. باید بگویم که او پاسپورت آمریکایی ندارد، اما اجازه کار دارد.

*به پسرم گفته‌ام با تغییرات در کارش دیگر ارتباطی با ورزش نداشته باشد
معاون وزیر ورزش و جوانان درمورداینکه گفته می‌شود پسرش (مجتبی) از رانت پدرش استفاده کرده و سالن بدنسازی فدراسیون تکواندو را گرفته است و همچنین در امور برخی فدراسیون‌ها دخالت می‌کند، تصریح کرد: مجتبی تنها ارتباطش با ورزش کشور این است که در مزایده سالن بدنسازی فدراسیون تکواندو شرکت کرد. زمانی که این سالن شرایط خوبی نداشت مجتبی در آنجا سرمایه‌گذاری کرد. این سالن از صبح تا ساعت 14 در اختیار فدراسیون است و از آن به بعد در اختیار مجتبی قرار می‌گیرد که حالا به یک منبع درآمد برای فدراسیون تبدیل شده است. من به مجتبی توصیه کرده‌ام تا تغییراتی در کارش ایجاد کند تا دیگر ارتباطی به ورزش نداشته باشد.

* مجتبی داورزنی در هیچ جای ورزشی سمت، مسئولیت و مداخله‌ای ندارد
داورزنی که مهمان برنامه تلویزیونی «فرمول یک» بود، افزود: سالن در اختیار فدراسیون تکواندو است و آنها فقط سال به سال در مزایده شرکت می‌کنند. رستوران تکواندو هیچ ربطی به مجتبی ندارد. او هیچ دخالتی در امور فدراسیون‌ها ندارد. سال گذشته رستوران‌داری هم کرد که پس از مدتی از شرکایش جدا شد و حالا فقط باشگاه‌داری می‌کند.

معاون وزیر ورزش درمورد انتشار برخی عکس‌ها از پسرش در فضای مجازی، تصریح کرد: خودم تمایل ندارم که بخواهم در این خصوص دخالت کنم. مجتبی در فضای مجازی عکس‌هایی از خودش منتشر کرده بود که به وی توصیه کردم شاید انتشار آنها درست نباشد. زندگی خصوصی افراد به خودشان مربوط است. به هیچ عنوان مجتبی داورزنی در هیچ جای ورزشی سمت، مسئولیت و مداخله‌ای ندارد و اگر کاری می‌کند حاصل تلاش خودش است. عکس‌هایی که در فضای منتشر می‌شود شاید جنبه مرور خاطرات داشته باشد.

* پسرم ماشین ندارد
داورزنی ادامه داد: مجتبی با تاکسی تردد می‌کند و حتی وسیله نقلیه هم ندارد. او ماشینش را فروخته و چند وام گرفته و خانه خریده است. او ماشین لوکس ندارد و از رانت پدرش هم استفاده نکرده است.

* دخترم هیچ ارتباطی با ساعدی‌فر ندارد
وی درمورد کار تجاری مشترک دخترش با مجید ساعدی‌فر، مدیر شرکت تولیدی «مجید» تصریح کرد: این دروغ اینقدر مضحک است که آدم خنده‌اش می‌گیرد. دخترم چند سال است که به آمریکا رفته است. مسیر هوایی خانه دختر من تا جایی که مجید ساعدی‌فر حضور دارد حدود 7 ساعت است. ضمن اینکه ساعدی‌فر چندین سال قبل با فدراسیون قرارداد داشت و طبق آن تمام لوازم را رایگان به تیم ملی اهدا می‌کرد. این موضوع ارتباطی به من ندارد و من حتی نمی‌دانم دفتر مرکزی آنها کجاست. این مسائل فقط از ذهن آدم‌های مریض عبور می‌کند. دختر من هیچ ارتباطی با ساعدی‌فر ندارد. ضمن اینکه عمدتا ساعدی‌فر در ایران است و او با باشگاه‌ها و فدراسیون‌های مختلف کار می‌کند.

* با ملت آمریکا مشکلی نداریم
داورزنی در پاسخ به این سوال که آیا حضور فرزندان مسئولان نظام در کشوری همچون آمریکا را می‌پسندید یا خیر، اظهار داشت: ما با ملت‌های مختلف و در کشورهای مختلف مشکلی نداریم. اینکه ما مسائل سیاسی و مشکلات با نظام آمریکا را با مردم قاطی کنیم درست نیست. خیلی از مسئولان کشور که شهید هم شده‌اند در مقاطعی برای ادامه تحصیل به کشور دیگری رفتند و پس از مدتی به ایران بازگشته‌اند. ما با مردم دنیا مشکلی نداریم. اگر با مسئولان آمریکا و کشورهایی که بر علیه ما اقدام می‌کنند مشکل داریم دلیل نمی‌شود که برای تحصیل و اشتغال به آن کشور نرویم، اما اگر مسئولی دو تابیعتی شد حق ندارد که به کارش ادامه دهد. نمی‌توانیم چون فلانی فرزند فلان مسئول است حق شهروندی را از او بگیریم. همه افراد حق انتخاب دارند، اما نباید مسئولی داشته باشیم که تابعیت کشور دیگری را داشته باشد، چون او مجبور است به قوانین کشور دوم سوگند بخورد.

* به ابهامات سازمان بازرسی پاسخ دادم
معاون وزیر ورزش درخصوص باز بودن پرونده‌ای از او در سازمان بازرسی کل کشور، اظهار داشت: وقتی کار اجرایی انجام می‌شود طبیعی است که سازمان بازرسی سوالاتی درمورد مسائل مختلف را مطرح کند. گاهی موضوعاتی پیدا می‌شود که خلاف قوانین است و به همین دلیل باید در محاکم قضایی پاسخ داده شود. در فدراسیون‌های مختلف هم این اتفاق رخ داد. در والیبال بیش از 5 بار سازمان بازرسی آمد و شرایط را بررسی کرد. به هر حال هیأت رئیسه و مجمع و ... در فدراسیون‌ها اختیاراتی دارند و می‌توانند براساس آن عمل کنند. اختلاف‌هایی که ایجاد شده از دید من دلایلی دارد. 

وی افزود: اواخر کار من در سازمان بازرسی عملکرد چند ساله فدراسیون را بررسی کردند و موضوعاتی هم ایجاد که مثلاً چرا از این نمایندگی لباس می‌خرید؟ نمایندگی کف‌پوش‌های والیبال انحصاری است یا توپ‌های میکاسا را فقط یک نمایندگی وارد ایران می‌کند و ما مستندات خود را ارائه می‌کنیم که راه دیگری برای تهیه این لوازم نداشتیم. درمورد اعزام‌ها هم گاهی سوالاتی مطرح می‌شود که چرا مثلاً در فلان سفر دو بازیکن بیشتر همراه تیم رفته‌اند که ما هم توضیحات خاص خود را داریم و به عنوان مثال می‌گوییم این نظر سرمربی بود تا بتواند بهترین‌ها را انتخاب کند. 

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: حدود 2 سال فضای والیبال تخریبی بود. ما در نوجوانان و جوانان قهرمان جهان هستیم و در رده بزرگسالان جز هشت تیم برتر دنیا هستیم. فدراسیونی که تنها 20 درصد به دولت وابسته است یعنی اقداماتی انجام داده که مسیر درستی را طی کند. به ابهامات سازمان بازرسی پاسخ داده شده و هیچ بحث خاصی وجود ندارد. وظیفه ما پاسخ دادن است که این کار را انجام دادیم. خیلی محترمانه به شعب مربوطه رفتیم و به سوالات پاسخ دادیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

* شرایط برای حضور بانوان در مسابقات ملی تا 99 درصد آماده است
داورزنی درمورد حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، عنوان کرد: ما از قبل هم اعلام کردیم که در هرجایی که شرایط حضور بانوان با رعایت همه اصول شرعی فراهم باشد آنها می‌توانند مسابقات را ببینند و مشکلی وجود ندارد. باید بپذیریم که فضای فعلی ورزشگاه‌های ما برای لیگ‌های داخلی فضای خوبی نیست. نمی‌خواهم دنبال مقصر بگردم، چراکه همه در این فضای موجود نقش داشتند. شاید بتوان با ابزارهای امنیتی فضای کلی را کنترل کرد، اما نمی‌توان جلو کری‌خوانی‌ها را گرفت. فضا باید برای حضور خانواده‌ها فراهم شود؛ خانواده‌ها یعنی فرزند و همسر خودمان. در مسابقات ملی 99درصد مشکلی نداریم، چون فضا به گونه‌ای است که همه تیم ملی را تشویق می‌کنند. در مسابقات ملی زیرساخت‌ها نسبتاً آماده است، اما برای مسابقات باشگاهی شرایط کمی فرق دارد. خیلی از رشته‌های ورزشی همچون چوگان، کاراته، والیبال و ... را خانواده‌ها بدون مشکل از نزدیک تماشا می‌کنند و فقط در فوتبال شرایط کمی متفاوت است.

* بعد از تذکر مقام معظم رهبری حس کردم باید بیشتر به والیبال توجه کنم
وی درپاسخ به این سوال که چرا والیبال را رها کرده و به وزارت ورزش رفتید، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه سلطانی‌فر از مجلس رای اعتماد گرفت از من خواست تا به وی کمک کنم. رابطه‌ من و سلطانی‌فر حدوداً 25 ساله‌ است. در همان زمان از او خواستم تا به عنوان مشاور به وی کمک کنم تا والیبال هم به مسیر خود ادامه دهد. یک سال هم سرپرست فدراسیون بودم، اما باید تعیین تکلیف می‌کردم. تصمیم گرفتم از فدراسیون والیبال جدا شوم، اما همچنان به عنوان نایب رئیس آسیا با والیبال دنیا در ارتباط بودم. در ادامه اتفاقاتی رخ داد و رهبر انقلاب تذکری دادند و گفتند که آیا حواس‌تان به والیبال هست؟ ایشان با این جمله به نوعی حس و نگرانی خودشان را به والیبال نشان دادند. پس از آن حس کردم باید بیشتر به والیبال توجه کنم.

* تا یک ماه آینده برای بازگشت به والیبال تصمیم می‌گیرم
داورزنی درمورد بازگشتش به فدراسیون والیبال، گفت: این روزها وقت بیشتری برای والیبال می‌گذارم. امروز جلسه‌ای را با رئیس فدراسیون، کولاکوویچ و سرپرست تیم ملی داشتم. صحبت‌هایی هم با سلطانی‌فر انجام دادم و در حال فکر کردن به این موضوع هستم. در شهریورماه ثبت نام آغاز خواهد شد و حدود 2 ماه بعد هم انتخابات برگزار می‌شود. من اگر در انتخابات شرکت کنم باید یک جا را انتخاب کنم، اما واقعاً هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام. خیلی برایم مهم است که والیبال در المپیک 2020 روی سکو برود. موفقیت‌های والیبال به شخص گره نخورده و خیلی‌ها در سال‌های گذشته کمک کردند تا والیبال رشد موشکی داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم‌های نوجوانان و جوانان ما با تیمی کاملاً ایرانی قهرمان جهان شده‌اند و برای تیم ملی بزرگسالان هم پشتوانه‌های خوبی داریم. رویدادهای مهمی در این یک سال داریم که المپیک 2020 اهمیت خاصی دارد. اگر 100درصد ضرورت داشته باشد که برگردم تا یک ماه آینده تصمیم قطعی می‌گیرم. نمی‌خواهم بگویم در والیبال قحط‌الرجال است، اما تذکر حضرت آقا و نگرانی مردم و جامعه والیبال موجب شده تا به این موضوع فکر کنم. 

* فدراسیون جای آزمون خطا و کسب تجربه نیست
داورزنی اظهار داشت: شرایط والیبال به گونه‌ای شده که وزن مجموعه به قدری سنگین شده که برند والیبال جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. اداره کردن این فضا تدبیر خاصی می‌خواهد. از همه دوستان از جمله ضیایی و داوری باید تشکر کنم. کار جوری شده که اگر تیم ملی به برزیل هم ببازیم می‌گویند چرا باختیم؟ ملی‌پوشان ما از 15 بازی در لیگ ملت‌ها توانستند 12 پیروزی کسب کنند و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند، اما وقتی در فینال با اندکی بدشانسی نتوانستند صعود کنند برخی‌ها به گونه‌ای برخورد کردند که گویی کم‌کاری صورت گرفته است. اعتقاد دارم همین حالا هم نیروهای خوبی در خانواده والیبال داریم، اما یک نکته را باید مدنظر قراردهیم. فدراسیون جای آزمون خطا و کسب تجربه نیست. دوستانی که تمایل به همکاری دارند باید تجربیات خود را در جای دیگری کسب کنند. مدیریت اجرایی در فدراسیون والیبال نیازمند تجربه‌ای از گذشته است. حداقل تیمی را اداره کرده و مسابقات را برگزار کرده باشد. نمی‌خواهم بگویم من بهتر از بقیه هستم، اما باید شرایطی فراهم شود تا در نهایت اتفاقات خوبی برای والیبال رخ دهد.

* ما برای آرمان‌هایمان هزینه می‌دهیم
معاون وزیر ورزش درباره عدم رویارویی ورزشکاران ایران با رژیم صهونیستی گفت: تا الان در مسابقات مختلف این رژیم را به رسمیت نشناخته و از این به بعد هم نمی‌شناسیم. آسیب این موضوع بیشتر از جنایات صهیونیست‌ها علیه ملت‌های دنیا و خود ما نیست. ترور دانشمندان ما و تحریم‌های ظالمانه آمریکا که ریشه در حمایت از صهیونیست‌ها دارد، همه آسیب است. ما برای آرمان‌هایمان هزینه می‌دهیم.
 
منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چوبین
Iran, Islamic Republic of
چقدر مظلومند این بچه های مسئولین!
Iran, Islamic Republic of
الهی بمیرم که پاسپورت آمریکایی نداره . پس این نظام که میخواد یه کاری برای بچه های مظلوم مسئولین که پاسپورت آمریکایی ندارن بکنه؟
ب2
Iran, Islamic Republic of
...
Oman
به ایشان بفرمایید، منت نهادند بر سر ملت! واقعا چه فرضی در مورد مردم داشته اند؟ مگر پاسپورت و گرین کارت را همین سال اول می دهند، خانم باید چندین سال کار و اقامت داشته باشند تا بتوانند اینها را بگیرند!
Iran, Islamic Republic of
..
حسین
Iran, Islamic Republic of
چرا به حداد عادل گیر نمیدین که دخترش کجا بوده؟
United States
بچه های مردم دراین مملکت با هزار بدبختی دارند زندگی می کنند. انوقت این اقایان ضدآمریکایی فرزندانشان درهمان امریکا زندگی می کنند....!!
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز
نترس و سانسور نکن تذکر انقلابی ها را
چون ما تورا یکی از تخته سیاه های مدارس ارمانهای انقلابی می دانیم
عده ای در ایران مسلمان شناسنامه ای هستند و کعبه روانی و روحی اشان امریکاست
پس مرگ بر امریکا قله اعتقادشان و شرم باد بر مزدورانشان
ابوذر
Iran, Islamic Republic of

نترس و سانسور نکن تذکر انقلابی ها راچون ما تورا یکی از تخته سیاه های مدارس ارمانهای انقلابی می دانیم
عده ای در ایران مسلمان شناسنامه ای هستند و کعبه روانی و روحی اشان امریکاست
پس مرگ بر امریکا قله اعتقادشان و شرم باد بر مزدورانشان
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بچه هاتون تو امریکا همه جا دنیا هستن بعد برای مردم تعیین تکلیف می کنید ...!!!!
حسین
Iran, Islamic Republic of
من کاری با بقیه مسئولین ندارم ولی آقای داورزنی با مدیریت درستش والیبال ایران را به این درجه از اعتبار رسانده. همه را با یک چوب نباید زد!
Iran, Islamic Republic of
...
مالک اشتر
Iran, Islamic Republic of
اشکال نداره شما اونجا زندگی کنید پز بدید ما هم در گرمای ماه رمضان روز قدس و سرما 22 بهمن میاییم خیابونا میگیم مرگ بر همونجایی که بچه های شما اونجا زندگی میکنن و ما هم برا دیدن پدران مسئولشون در اینجا باید از صف عریض و تویل محافظین رد بشیم اگه بتونیم.

...!!
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
..
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
باز هم آقازاده ها!
فکر کنم خودتان هم در خانه و در خلوت بیانات گهربار خود را بخوانید از این حرفهای بدور از واقعیت تعجب کنید!...!!
Iran, Islamic Republic of
ما رو چي فرض ميكنند...!!!!؟
Iran, Islamic Republic of
..
Iran, Islamic Republic of
دختر در آمریکا زندگی میکند ولی آمریکایی نشده یکی بود در اینجور مواقع میگفت گاماس گاماس عمو !!!!!!!
ب
Iran, Islamic Republic of
... در این مدت چندین سال که مسئول بودی چند نوبت مرگ برآمریکا گفتی بعد هم فرزند خودت را می فرستی آمریکا ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
ب
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
آیا معاون وزیر ورزش شعار مرگ بر آمریکا می گویند یا بخاطر دخترشان زبان به کام می گیرند؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
احتمالا توی دلشان میگویند که ریا نشه.
Iran, Islamic Republic of
نه تقیه میکنند!
علی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
جيبمون اينجاست ولي دلمون جاي ديگر
Iran, Islamic Republic of
دختر حداد عادل هم با یک جوان از یک خانواده شهید پرور در امریکا ازدواج کرده.
دختر علی لاریجانی هم در امریکاست.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
مسئولين به ما ميگن شعار مرگ بر امريكا بدين اما خودشان زيرزيركي ميرن امريكا و ميان و گرين كارت براي خودشون و بستگانشون مي گيرن..!!
Iran, Islamic Republic of
براساس یک آمار حدود 4000 آقازاده در انگلیس زندگی می کنند.
وطن برای بالایی ها و وطن پرستی برای پایینی هاست.!!
United States
اگر كسي گرين كارت داشته باشه و بيش از 3 سال مونده باشه امريكايي شده .يعني شهروند ميشه و ميتونه پاس بگيره.
Iran, Islamic Republic of
چرا فرزندان مقامات آمریکائی به ایران سفر هم نمیکنند چه برسد به زندگی ؟
Iran, Islamic Republic of
جالبه يك وطن فروش از ساير كشورها نداريم مردم امريكا روي لونه مرغشون هم پرچم امريكا ميزنند ولي ما دو تابعيتي راست راست ميگرده و دلار پارو ميكندو طلبكار هم هست!!
Iran, Islamic Republic of
..
داریوش
Iran, Islamic Republic of
..
عمار
Iran, Islamic Republic of
-"دخترم در آمریکا زندگی می‌کند ولی آمریکایی نشده!"
-چرابایداعضای خنواده مسئولین جمهوری اسلامی در کشورهای معاند با محتوای جمهوری اسلامی مشغول به تحصیل ویا زندگی باشند؟؟؟؟؟..
کمند
Iran, Islamic Republic of
شاید از مدیریت ‌پدرانشان برکشورراضی نیستند ویا شایدکشور را دزشان خود نمیدانند.
اما یک چیزی ثابت شده آنهم اینکه یک عده ای اینجا پول در میارند اون طرف خرج میکنندواین موضوع دربین برخی از قشرها بیشتر است مثل آقازاده ها.به اصطلاح هنرمندان .ویا درمانگران
Iran, Islamic Republic of
منم اگه پدرم خوب وبی درد سر پول در میاورد شاید الان آقازاده شده بودم والان در USAویا کانادا ویا در کشور روباه پیر مشغول زندگی ویا تحصیل بودم.!!!!
Iran, Islamic Republic of
..م
جواد
Iran, Islamic Republic of
خیلی وقته امریکایی شده تو خبر نداری جناب !!
از وقتی که رفته
عملیات مرصاد پایان جنگ بود و شما بعد از عملیات مرصاد وارد سپاه شدی ؛ پس بعد از جنگ وارد سپاه شده ای.
ذوالفقار
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه یک بار دیگر با دقت بخوانید بعد از عملیات مرصاد وارد سپاه شده و بعد از جنگ ماموریت پیدا کرده به بخش ورزش برود الان هم که کارمند وزارت ورزش است پایان جنگ با پایان عملیات مرصاد همزمان است پس حضورش در سپاه چه زمانی بوده معلوم نیست خوب دقت کنید معلوم میشه.
Iran, Islamic Republic of
فکر کنم یه چند ساعتی سابقه بازدید از مناطق جنگی دارن ..?!!!
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
اولا عملیات مرصاد که آخرای جنگ بود دوم راست میگن فرزندشان شوخی شوخی رفته آمریکا برا یاری اسلام و مسلمین شایدم رفته اونجا تحریم ها را حل و فصل کنه...
امیر
Netherlands
فکر کنم دختر آقا باید پنج سال در آنجا باشد که بتواند پاسپورت آمریکای تقاضا کند .ولی بگفته ایشان سه سال هست در آمریکا هست بخاطر این هست هنوز پاسپورت آمریکای تقاضا نه می تواند بگیرد .هر کس آزاد هست محل زندگی اش را انتخاب کند ...
Iran, Islamic Republic of
هر زمانی احساس کنم کاری از دستم برنمی‌آید کنار خواهم رفت
این احساس تا یه سنی ممکن فعال بشه؛ والا بعد از صدسالگی بعیده کاری از دستش بربیاد...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دولتی که افراد و خانواده هایشان در امریکا و اروپا زندگی می کنند از حال مردم چی می فهمد ؟ ...
Iran, Islamic Republic of
..م.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
این آمریکا اگر تمام این آقازاده ها و مادر زاده ها و داماد زاده ها رو از امریکا اخراج کنه و یه قانون بگذاره و اینها رو هم تحریم کنه که تو هیچ کشوری نتونن برن اون وقت کارها درست میشه
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر مسئولان می دانند که آمریکا دشمن این ملت است و ثابت شده که او دشمن و دولت متخاصم است این جا ضعف قانون وجود دارد یعنی قانونگذار باید قانونی وضع کند که مسئولان مملکتی چنانچه اولاد یاهمسرش اگر در کشور آمریکا و دول متخاصم زندگی و اقامت دارند باید از کار خود برکنار شوند یا استعفا دهند .
Iran, Islamic Republic of
آن وقت بااین وضعیت دولت فعلی برایش مدیری نمی ماند...
ممد
Canada
فکر نکنید در آمریکا و کانادا حلوا و قیمه میدهند!!! برای کسب یک دلار پوستتان کنده میشود!!!!
ماهان
Iran, Islamic Republic of
آره راست میگی آخه امریکا کم عقله به بچه های مسئولین ما امکانات الکی بده!
وقتی امریکا خبیث دشمن هست پس حتما برنامه ای هست که بچه های مسئولین ما رو با جون دل می پذیره!
علی
United States
آقای پاسدار.
امریکا دشمن شماره یک اسلام و ایران است.
بچه شما در سرزمین دشمن چکار میکند؟؟؟
استعفا بده.
Iran, Islamic Republic of
مظلومای قبل از تو سو تفاهم بود
مونا
چرا دختر رياست مجلس را نمي گي كه در حال گذراندن دوره طرح خود در ايالت آتلانتا و كمك به محرومين است؟
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
مگه رابطه ما با آمریکا قطع نیست ؟ پس چگونه به فرزندان بعضی ها اجازه ورود و اقامت می دهند ؟
Iran, Islamic Republic of
بمیرم برای پسرش ماشن هم نداره وای چقدرزیر خط فقرن
mohammad
Denmark
هرچی به سرمون میاد حقمونه .نوش جونمون
Iran, Islamic Republic of
..
محمد
Romania
خسته نباشد این قهرمان از لحظه لحظه فرصتهای مدیریتری به نفع خویش خوب استفاده کرده ...!!
علی
Iran, Islamic Republic of
انشاء الله هر چه زودتر دخترتون امریکایی بشه.
سر نماز دعا کنید دختر ایشون امریکایی بشه.
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
واقعا چرا ؛ لیبرال ها و اصلاح طلبان ؛ علاقه وافری ، برای رفتن به آمریکا و انگلیس دارند ؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
چون علاقه دوطرفه، عشق ایجاد میکنه. اونا هم نوکر و جاسوس و نفوذی نیاز دارن، اینا هم رنگ سبز دلار نکبتی.!!!!!!
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
دوستان دل مشغول مدارید ! که این دو روز دنیا نیز بگذرد و سرانجام ؛روسیاهی ؛ برای ذغالی بماند !
Iran, Islamic Republic of
جذابیت دولت روحانی در این است که خانواده مسئولین دولت ، ساکن آمریکا و اروپا هستند .....؟!!!!
یردان
Romania
همه ما میگیم مرگ بر امریکا ولی بیشتر مسعولان ما یا فرزندانشان امریکا هستند و یا خودشون اقامت امریکا دارند
Iran, Islamic Republic of
نگرا نباش

کم کم آمریکایی می شود.
حسینی
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
دست ما را هم بگیر ماهم حاضریم بریم آمریکا حالش را ببریم و آمریکایی نشویم.
حمید
Iran, Islamic Republic of
اولا که این مدت برای دریافت پاسپورت کم است و ایشان در انتظار دریافت پاسپورت است . پس گول نزن دیگران را .... امرکا برای ملت بد است نه برای شماها .....
ثانیا گفت است با مردم امریکا مشکلی نداریم .... امریکا هم با مردم ما مشکلی ندارد.
Iran, Islamic Republic of
پس معلوم شد نمایندگان ... (دولت در خانه ملت) ..... چرا سنگ ایرانی شدن فرزندانی که پدر خارجی دارند را به سینه می‌زنند! ....
سید رضا
Iran, Islamic Republic of
مسئولین پروازی ؛ خانواده های پروازی !!
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا همسایه ما هم دیروز رفته بود خرید.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
گرسنگی وزجر را ما میکشیم انوقت کیف را بچه های مسئولین میبینن ای خدا.....
Iran, Islamic Republic of
...