جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱

اولین باخت آسیایی ذوب آهن با منصوریان

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۴۴
کد مطلب: 697054
تیم فوتبال ذوب آهن ایران مقابل الاتحاد عربستان اولین شکست آسیایی خود را در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا متحمل شد.
اولین باخت آسیایی ذوب آهن با منصوریان
به گزارش جهان نيوز، در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا تیم ذوب آهن ایران از ساعت 20:30 در امارات به مصاف تیم الاتحاد عربستان رفت که  بازی با نتیجه 2 بر یک به پایان رسید.

ذوب آهن که تنها تیم بدون باخت در غرب آسیا بود اولین شکست خود را در لیگ قهرمانان 2019 متحمل شد. با این حال سبزپوشان ایرانی به بازی برگشت امیدوارند و در صورت پیروزی یک بر صفر هم می توانند به جمع 8 تیم برتر آسیا راه پیدا کنند. ذوبی ها در مرحله گروهی با بازگشت های طلایی بارها توانستند از شکست به پیروزی برسند و این مرتبه هم فوتبالدوستان ایرانی امیدوارند سبزپوشان ایران یک بار دیگر بازگشت طلایی به آسیا داشته باشند.

داور:ما نینگ( چین)
کمک داوران: شی ژانگ، کائو یای( چین)
کارت زرد: محمد نژاد مهدی، زبیر نیک نفس، میلاد فخرالدینی، قاسم حدادی فر( ذو ب آهن) الشمرانی( الاتحاد)
کارت قرمز:-
گل: قاسم حدادی فر( دقیقه 7) برای ذوب آهن لوییز خمینز( دقیقه 10)، شافی ( دقیقه 72) برای الاتحاد

ترکیب ذوب آهن ایران:
محمد باقر صادقی، وحید محمد زاده، محمد نژاد مهدی،  میلاد فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده، حمید بوحمدان، قاسم حدادی فر، رضا حبیب زاده(از دقیقه 60 محمد عباسی)، زبیر نیک نفس( از دقیقه 71 مهدی مهدی پور)، دانیال اسماعیلی فر و حمید مطهری( از دقیقه 80 احسان پهلوان)
سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب الاتحاد عربستان:
فواز القرنی، عبدالمحسن الفلاته، زیاد المولد، سعود عبدالحمید، حمدان الشمرانی، عبدالله المالکی، خالد السمیری( از دقیقه 67 البیشی)، امیلیانو فیتشو، کارلوس ویلانوئواف لوئیز خیمنز(از دقیقه 82 عصام) و رومارینهو
سرمربی:  خوزه لوییز سیرا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *