جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

بدهکاران لیگ برتری حواسشان جمع باشد

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۰
کد مطلب: 697004
رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تاکید کرد طبق اعلام قبلی در صورت عدم تسویه حساب با طلبکاران، هیچ باشگاهی قادر به ثبت قرارداد بازیکنان جدید نخواهد بود.
بدهکاران لیگ برتری حواسشان جمع باشد
به گزارش جهان نيوز، جمشید نورشرق رئیس کمیته وضعیت این فدراسیون درباره بدهی باشگاه ها اظهارداشت: همانطور که پیش از این بارها اعلام شده و بر این موضوع تاکید داشتیم در راستای اجرای صحیح و بدون تبعیض قانون از مواضع اعلام شده عقب نشینی نخواهیم کرد و باشگاه ها ملزم به تسویه بدهی های خود پیش از ثبت قرارداد جدید هستند.

نورشرق در ادامه تاکید کرد: جا دارد تشکر کنیم از باشگاه‌های قانون مداری که پیش قدم شدند و نسبت به حل پرونده های خودشان در این کمیته اقدام کردند. تعداد زیادی از طلبکاران موفق به دریافت وجوه خود شده اند و تعدادی هم با توافق باشگاه رضایت دادند. با این وجود برخی از باشگاه ها هنوز هیچ اقدامی در این زمینه نکرده اند. اگر این تصور برای آنها وجود دارد که در ساعات و روزهای پایانی موفق به دریافت مجوز خواهند شد و کمیته وضعیت استثنایی در این بین قائل می شود تاکید می کنیم که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و در راستای اجرای بدون تبعیض قانون از ثبت قرارداد این باشگاه ها با بازیکنان جدید جلوگیری به عمل آمده و اجازه دریافت کارت بازی نیز صادر نمی شود.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال در پایان گفت: با توجه به ضرورت رسیدگی سریع و بدون وقفه به پرونده های متعدد سامانه این کمیته به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق سایت راه اندازی خواهد شد که جا دارد از تلاش های حوزه فناوری اطلاعات فدراسیون فوتبال در این خصوص تشکر کنم. کلیه اشخاصی که مایل به طرح دعاوی در این کمیته هستند از هفته آینده می توانند با مراجعه به وب سایت از طریق سامانه به صورت آنلاین شکایات خود و مدارک مربوطه را ثبت کنند ، همچنین پیگیری مراحل رسیدگی به پرونده ها نیز به شکل آنلاین و غیر حضوری صورت می گیرد.

نورشرق در شرایطی بر جلوگیری از ثبت قرارداد باشگاه های بدهکار تاکید می کند که پیش از این فریبرز محمودزاده یکی از اعضای سازمان لیگ اعلام کرده بود شرط ثبت قراداد باشگاه ها، داشتن ۱۴ بازیکن است.
 
منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *