پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲

شاه کلید پرونده مرگ آمانو در دست کیست؟

دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 696983
مرگ غیر منتظره یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنان منجر به بهت و حیرت نزدیکان وی شده است.
شاه کلید پرونده مرگ آمانو در دست کیست؟
به گزارش جهان نيوز به نقل از میزان، مرگ غیر منتظره یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی همچنان منجر به بهت و حیرت نزدیکان وی شده است.

حدود یکسال قبل از مرگ آمانو، اتفاقی رخ داد که نمی‌تواند با مرگ وی و به عبارت بهتر، تصمیم دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی در خصوص حذف مدیر کل آژانس بی ارتباط باشد!

یک سال قبل و هم زمان با خروج امریکا از برجام، موضوع استعفای ناگهانی «ترو واریورانتا» دیپلمات فنلاندی و مسئول پرونده‌های بازرسی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، گمانه زنی‌های زیادی را در مورد فشار غیر متعارف امریکا و رژیم صهیونیستی بر روی آژانس، مطرح کرد.

ترو واریورانیا از زمان استعفای خود تا کنون، بدلیل نگرانی از تبعاتی که بیان پشت پرده‌های موضوع استعفا می‌تواند برای وی داشته باشد سخنی نگفته است، اما بی شک شاه کلید پرونده مرگ آمانو، در دست این دیپلمات فنلاندی است.

مشخص نیست که در آینده‌ای نزدیک، واریورانتا سکوت خود را بشکند یا خیر، اما آنچه مسجل است، وی موضوعات زیادی از پشت پرده تهدیدات لابی‌های آمریکا و رژیم صهیونستی علیه آمانو می‌داند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *